فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد؛

توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در عید نوروز و ماه رمضان در استان مرکزی

سردار کریمی گفت:به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک‌میلیون تومان هدف‌گذاری شده است.
کد خبر: ۵۷۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵ - 19March 2023

توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در عید نوروز و ماه رمضان در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز (یکشنبه) در نشست قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) استان اظهار داشت: در طی سه سال گذشته به برکت هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری یکی از مهم‌ترین اقدامات سپاه و بسیج راه‌اندازی نهضت کمک مؤمنانه است که در طول بیماری کرونا اتفاق افتاد و روز به روز این طرح تکمیل‌تر و برکات آن برای مردم بیشتر شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: بیش از ۵۰ عنوان خدمت در نهضت کمک مؤمنانه در نظر گرفته شد و به برکت بسیج عمومی که در این طرح اتفاق افتاد بسیاری از مشکلات مردم، خانواده‌ها و اقشار مختلف رفع شد و روز به روز استقبال مردم و خیرین برای مشارکت در این طرح بیشتر شد.

کریمی ادامه داد: توزیع بسته‌های کمک مؤمنانه یکی از برنامه‌های این نهضت خداپسندانه است که سپاه و بسیج در قالب قرارگاهی واحد با دبیری بسیج سازندگی در مناسبت‌های مختلف با اجرای رزمایش‌ها این امر را انجام داده و یکی از مهم‌ترین اتفاقات در این طرح بسیج کنندگی ظرفیت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک‌میلیون تومان هدف‌گذاری شده،گفت: این تعداد بسته‌ها در سطح استان به شکل محله‌ای و در قالب قرارگاه‌های محله اسلامی انجام خواهد شد.

کریمی افزود: همچنین به مناسبت اعیاد شعبانیه بیش از ۴ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شد و تاکنون بیش از ۶۲۲ هزار بسته معیشتی در سطح استان مرکزی توزیع‌شده و سعی داریم نهضت کمک مؤمنانه در سطح استان را در سال آینده باقوت بیشتری ادامه دهیم. 

وی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج در کنار مردم و متعلق به مردم است و باایمان، عمل صالح ، معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی و تکیه‌بر بیانات مقام معظم رهبری در اجرای مأموریت‌ها گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار