رئیس ائتلاف الفتح عراق:

ایران به فرماندهی شهید سلیمانی حمایت نامحدود در مبارزه با تروریسم کرد

العامری روز یکشنبه در سخنانی گفت که «جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی، حمایت بی حد و حصری در مقابله با تروریسم کرد».
کد خبر: ۵۷۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱ - 19March 2023

ایران به فرماندهی شهید سلیمانی حمایت نامحدود در مبارزه با تروریسم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق اظهار داشت: «همه انتظار داشتند که داعش تروریست بر عراق مسلط شود، اما به برکت فتوای مبارک مرجعیت عراق، این سناریو خنثی شد».

العامری با بیان اینکه «گرامی داشتن یاد شهدا وظیفه ماست و مفهوم شهادت را در ملت ریشه بدوانیم»، تصریح کرد: «خون شهدا ضامن حاکمیت، حال و آینده عراق است».

وی ادامه داد: «ما تمام تلاش خود را برای ادامه راه فرماندهان پیروزی (شهیدان ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی) خواهیم کرد».

رئیس ائتلاف الفتح عراق خاطرنشان کرد: «درباره بقای نیرو‌های آمریکایی در داخل عراق سکوت نخواهیم کرد و از این خواسته عقب نشینی نخواهیم کرد».

سازمان حشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) به دنبال هجوم گروه تروریستی داعش و سقوط چندین استان عراق در سال ۱۳۹۳ (۲۰۱۴)، با فتوای جهاد کفایی آیت الله «سید علی سیستانی» مرجع عالیقدر شیعه عراق تشکیل شد؛ نیرو‌هایی که با پیروی از مرجعیت دینی و اتحاد و همبستگی مردمی توانستند در یک نبرد بی امان سه ساله و نیمه، به پیروزی‌های بزرگی دست یابند و کار این گروه مخوف تروریستی را در اواخر تابستان ۱۳۹۶ یکسره کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار