استقبال گروه‌های فلسطینی از عملیات ضداشغالگران در حواره

گروه‌های فلسطینی از عملیات تیراندازی در شهرک حواره استقبال کردند.
کد خبر: ۵۷۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵ - 19March 2023
استقبال گروه‌های فلسطینی از عملیات ضداشغالگران در حوارهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گروه‌های فلسطینی از عملیات تیراندازی در شهرک حواره که به زخمی شدن دو صهیونیست منجر شد، استقبال کرده و آن را پاسخی طبیعی و مشروع به جنایات اشغالگران اسرائیلی علیه ملت فلسطین دانستند.
 
حازم قاسم سخنگوی حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که عملیات قهرمانانه حواره پاسخی طبیعی به جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس بود که آخرین مورد آن کشتار جنایتکارانه در جنین بود.
 
قاسم تصریح کرد که ملت و مقاومت فلسطین هرگز جنایات دشمن اشغالگر را بی‌پاسخ نمی‌گذارند و صهیونیست‌ها تاوان این جنایات را خواهند داد.
 
وی تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری با دلاوری و شجاعت تمام، جنایات دشمن را پاسخ خواهد گفت.
 
قاسم عنوان کرد که انتفاضه در کرانه باختری هر لحظه شعله‌ورتر می‌شود و نشست‌های امنیتی هرگز نمی‌تواند آن را متوقف کند و مقاومت را سرکوب کند.
 
وی تاکید کرد که پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین با تمامی ابزار‌های ممکن حقی مسلم است و مقاومت در کرانه باختری هر لحظه رو به افزایش است و تا تحقق آزادی و استقلال متوقف نمی‌شود.
 
از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی هم در بیانیه‌ای تاکید کرد که این عملیات پاسخی طبیعی و مشروع به جنایات دشمن صهیونیستی از جمله جنایت امروز در دمشق (ترور شهید علی رمزی الاسود از فرماندهان گروهان‌های قدس) و جنایت دو روز پیش در جنین بود.
 
جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم عملیات حواره را ضربه‌ای بزرگ به دشمن صهیونیستی و دستگاه امنیتی آن و مخالفت قاطع مردمی با نشست شرم الشیخ دانست.
 
جبهه خلق عنوان کرد که این عملیات بیانگر پایبندی ملت فلسطین به راه شهدا و مقاومت به رغم جنایات روز افزون دشمن صهیونیستی است.
 
این جنبش عموم ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را به تشدید مقاومت و انتفاضه در واکنش به جنایات اشغالگران اسرائیلی دعوت کرد.
 
لازم به ذکر است که در عملیات تیراندازی قهرمانانه حواره ۲ صهیونیست به شدت مجروح شدند که حال یکی از آنان به شدت وخیم است.
 
مجری عملیات تیراندازی شهرک حواره لیث ندیم نصار جوان ۲۸ ساله فلسطینی ساکن روستای مادما در جنوب غرب نابلس است. این جوان فلسطینی پس از مجروح شدن به اسارت نظامیان صهیونیست درآمد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار