مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی:

سال جدید را با یاد و نام شهدا آغاز کنیم

سردار «وحیدی» گفت: در این بهار فرخنده جان‌هایمان را در زلال یاد مطهر شهدا و در ساحت صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تازه کنیم.
کد خبر: ۵۷۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳ - 20March 2023

در این بهار فرخنده جان‌هایمان را در زلال یاد مطهر شهدا تازه کنیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز در آستانه تحویل سال نو در جوار مزار مطهر شهدای گمنام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: سال 1401 با همه حوادث تلخ و شیرینی که داشت پشت سر گذاشته شد، اما به رغم همه توطئه های دشمنان ملت ایران بار دیگر کارنامه پرافتخار و قابل قبولی را کسب کردند.

وی تصریح کرد: ملت آگاه و هوشیاری که با حضور حماسی خود در صحنه های مختلف و بزنگاه های حساس نشان دادند در کنار مقتدای خود رهبر معظم انقلاب می ایستند و اجازه کوچکترین خدشه به نظام و انقلاب را نمی دهند.

سردار وحیدی گفت: اینجانب سال جدید را سالی پرخیر و برکت، توام با پیشرفت و موفقیت روزافزون برای ملت ایران آرزومندم و امیدوارم در این بهار فرخنده جان‌هایمان را در زلال یاد مطهر شهدا و در ساحت صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تازه کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: یکی از راهکارهای تحقق این مهم عمل به سیره شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها