فرمانده انتظامی شهرستان کاشان:

محموله ۱۸۵ کیلویی تریاک از ۲ سوداگر مرگ کشف شد

«کاکاوند» از کشف محموله ۱۸۵ کیلویی تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸ - 21March 2023

محموله 185 كيلویی تریاک از 2 سوداگر مرگ کشف شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «ایرج کاکاوند» فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه خودرو پژو پارس با ۲ نفر سرنشین مظنون شده و جهت بررسی اقدام به متوقف کردن خودرو کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق شدند ۱۸۵ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطرنشان کرد: کارکنان انتظامی با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان و مقابله با سوداگران مرگ تلاش می‌کنند ضمن این که از مردم نیز می‌خواهیم با اعلام موارد مشکوک و مجرمانه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس را در این امر یاری دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار