ابلاغ سلام رهبر انقلاب به سربازان نیروی هوایی ارتش/ امیر واحدی: تکریم کارکنان وظیفه جزو اولویت‌های نیروهای مسلح است

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در ستاد فرماندهی این نیرو با سربازان و کارکنان وظیفه نهاجا به مناسبت سال جدید دیدار کرد.
کد خبر: ۵۷۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲ - 21March 2023

ابلاغ سلام رهبر انقلاب به سربازان نیروی هوایی ارتش/ امیر واحدی: تکریم کارکنان وظیفه جزو اولویت‌های نیروهای مسلح استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز و در دیدار با سربازان و کارکنان وظیفه، اظهار داشت: تکریم کارکنان وظیفه همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، سلسله مراتب نیرو‌های مسلح و ارتش و جزء اولویت‌های ما در نیروی هوایی است.

امیر واحدی همچنین افزود: امروز در این دیدار پیام فرمانده معظم کل قوا به سربازان جوان ابلاغ شد تا بدانند که برای ما عزیز هستند و باید مواظب خود باشند، چون وظیفه خیلی مهمی که همان پاسداری از امنیت کشور است بر عهده دارند.

فرمانده نیروی هوایی به اولین اقدام در سال جدید اشاره کرد و گفت: شما سربازان نیروی هوایی ارتش مانند فرزندان ما هستید و وظیفه خود دانستیم که اولین اقدام در سال جدید را بازدید و روحیه دادن به سربازان پاسدار قرار دهیم.

امیر واحدی خطاب به سربازان گفت: توصیه من به شما جوانان این است که مراقب فریب دشمن در فضای مجازی باشید، شما یکی از مهمترین اهداف جنگ شناختی دشمن هستید.

وی همچنین افزود: با آگاهی، بصیرت و شناخت تاکتیک‌ها و تهدیدات نوین دشمن می‌توانید خط مقدم مقابله با جنگ شناختی دشمن باشید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش به اهداف کاری سال جدید این نیرو اشاره کرد و گفت: سال کاری ما از ۱۹ بهمن ماه و دیدار با رهبر انقلاب شروع می‌شود، ما و همکارانمان در نیروی هوایی هم قسم شده‌ایم که تلاش‌مان را صدچندان کنیم تا بتوانیم نیروی هوایی را به جایی برسانیم که مدنظر فرمانده معظم کل قوا که همان نیروی هوایی تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها