پیام تبریک استاندار همدان به مناسبت عید نوروز

«علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در پیامی فرا رسیدن عید نوروز را به همه هموطنان به ویژه اهالی دیار مادستان تبریک گفت.
کد خبر: ۵۷۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ - 21March 2023

پیام تبریک استاندار همدان به مناسبت عید نوروزبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان آغاز سال ۱۴۰۲ را به همه هموطنان تبریک گفت متن این پیام به شرح ذیل است:

اکنون که بهار قرآن و بهار سال نو به هم پیوند خورده است، سالی سرشار از خیر و برکت را به انتظار می‌نشینیم. حلول سال نو را حضور تمام هم‌استانی‌های عزیز، ولایت‌مدار و شهیدپرور استان همدان تحیت و شادباش عرض می‌کنم.

فرا رسیدن سال نو همیشه نویدبخش افکار، رفتار و تصمیمات نو برای آینده است و نوروز نماد تمدنی فاخر است که فرهنگ ایران اسلامی را به رخ می‌کشد. ملت بزرگ ایران همواره از گردنه‌های سخت و پیچ‌های تاریخی به سربلندی و عزت عبور کرده و در سال جدید نیز در جهت نیل به اهداف و آرمان‌های پُرافتخار و مسرت‌آمیز گام بر می‌دارد و دولت سیزدهم نیز نشان داد مصمم است به آنچه که می‌گوید عمل کند.

امروز همه نهاد‌های انقلاب اسلامی و دولت در کنار مردم برای ساختن ایران قوی ایستاده‌اند و همراهی و همیاری ارزشمند و ارزنده مردم فهیم و ولایت‌مدار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان با خدمتگزاران خود در دولت مردمی قابل ستایش است.

همچنین لازم می‌دانم از همکاران تلاشگر اعم از: مدیران، کارکنان و فعالان بخش عمومی و غیردولتی در کلیه حوزه‌ها که با تلاش صادقانه در راستای سربلندی و آبادانی ایرانی قوی در سایه دولت مردمی گام بر می‌دارند قدردانی نمایم که قطعاً این مهم در سال جدید نیز استمرار خواهد داشت.

خداوند را شاکریم که استان همدان در سال ۱۴۰۱ با همدلی همه مسئولین علی‌الخصوص نماینده محترم و معزز، ولی فقیه در استان، نمایندگان محترم مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در کنار اعضای محترم شورای تأمین و اقشار مختلف مردم در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و تحقق اهداف دولت مردمی توفیقات چشمگیری را کسب نمود و امید است به لطف خداوند متعال این روند در سال پیش‌رو با برنامه‌ریزی‌ها و چشم‌انداز تدوین شده برای استان در حوزه‌های مختلف اقتصاد، تولید، اشتغال، مسکن، گردشگری و... تداوم یابد.

بار دیگر فرا رسیدن فصل بهار و حلول سال ۱۴۰۲ را تبریک عرض می‌کنم و سالی توأم با تندرستی، بهروزی، عزت و کامیابی را در پرتو الطاف بیکران الهی برای مردم شریف استان همدان آرزومندم و امیدوارم همه‌ی ما مشمول حول حالنا الی احسن الحال و به سوی بهترین احوال هدایت شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار