فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نیروی پدافند هوایی در ایجاد امنیت و دفاع از ارزش‌ها پیشگام است

امیر صباحی فرد گفت: نیروی پدافند هوایی سال گذشته در دفاع مخلصانه، ایجاد امنیت پایدار در مرز‌های هوایی کشور و همچنین در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشگام بود.
کد خبر: ۵۷۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸ - 21March 2023

نیروی پدافند هوایی در ایجاد امنیت و دفاع از ارزش‌ها پیشگام استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش همزمان با آغاز سال نو و تقارن خجسته این ایام با ماه مبارک رمضان، با صدور پیامی ضمن گرامی‌داشت یاد شهدا، این ایام را به ملت ایران و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده ارجمند و صبور پدافند هوایی ارتش تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تقارن خجسته ایام عید نوروز را که امسال با طلیعه ی ماه مبارک رمضان همراه است به همه ی هم میهنان عزیز بخصوص خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک عرض می کنم.

سال ۱۴۰۱ به برکت ایمان و تلاش مخلصانه رزمندگان جان بر کف نیروی پدافند هوایی ارتش از جهات متعدد سالی به یاد ماندنی و توام با موفقیت های چشمگیر بود؛ رشادت ها و توفیقات بدست آمده در طراحی، تولید و افزایش برد سامانه های پدافندی و موشکی، اجرای طرح های همیاری، مردمیاری و محرومیت زدایی همه و همه نوید بخش و راهگشا بود.

این سال را در حالی به پایان می رسانیم که نیروی پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن نیروی انسانی متعهد، متدین، باذکاوت و پاک سرشت، گوش به فرمان ولی امر و مولای خود در راه دفاع مخلصانه و ایجاد امنیت و آرامش پایدار در سرتاسر مرزهای هوایی کشورمان از ارتفاعات صعب العبور و سر به فلک کشیده شمال غرب و غرب کشور و تحمل سرمای طاقت فرسا در زمستان این مناطق و نیز دشت های تفتیده جنوب و جنوب شرق کشور و همچنین نقاط حساس و راهبردی در شرق و شمال شرق کشور، در راه دفاع از حریم ولایت، ارزش ها و آرمان های والای انقلاب شکوهمند اسلامی همواره پیشگام و پیش قدم بودند.

به یقین تداوم آن، مستلزم تدبیر، برنامه ریزی، تلاش و همتی مضاعف از سوی تمامی سازمان ها، آحاد و اقشار ملت عزیزمان است که اینجانب امید و اطمینان دارم که به لطف خداوند سبحان و با همت والای غیورمندان پدافند هوایی ارتش در سال پیش رو و سال های آینده پیشرفت های چشمگیری در تمامی عرصه ها خواهیم داشت.

امیدوارم همگی از سفره پربرکت فیوضات ربوبی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در برابر خدا دل‌ها را جلا داده و توفیق بهره گیری از درجات این ماه خجسته در سایه انفاس قدسیه حضرت ولیعصر(عج) را مسئلت می کنم.

سرتیپ ستاد علیرضا صباحی فرد
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ج. ا. ا

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار