نماینده ولی‌ فقیه در گیلان:

جمهوری اسلامی امروز مایه امید جبهه مقاومت است

آیت‌الله «فلاحتی» حمایت صبورانه مردم از نظام اسلامی با وجود هجمه‌های مختلف دشمن را ستودنی دانست و گفت: جمهوری اسلامی توانسته موقعیت خود را در دنیا حفظ کند و مایه امید جبهه مقاومت و همه آزادی‌خواهان باشد.
کد خبر: ۵۸۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ - 22March 2023

جمهوری اسلامی امروز مایه امید جبهه مقاومت و همه آزادی‌خواهان استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان در پیام نوروزی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: آغاز سال ۱۴۰۲ را به هم‌وطنان به‌ویژه مردم ولایتمدار گیلان تبریک و تهنیت عرض نموده و به ارواح مطهر شهیدان درود و سلام می‌فرستم.

وی تصریح کرد: در فرازی از دعای سال جدید «حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ» را زمزمه می‌کنیم و از خدا می‌خواهیم که امروزمان بهتر از روز گذشته باشد لذا همه در سال جدید تلاش کنیم تا روز‌های پیش‌روی ما شکوفاتر، بسیار نیک و سازنده باشد.

امام جمعه رشت با اشاره به اهمیت توجه به خود و سفارش ائمه اطهار (ع) درباره محاسبه روزانه اعمال تصریح کرد: طبق روایات دینی، انسان باید روزانه به محاسبه خود بپردازد.

وی به اتفاقات سال ۱۴۰۱ اشاره و بیان کرد: جمهوری اسلامی امروز از جایگاه بلند و مقتدرانه‌ای برخوردار است و حضور در شانگهای، بریکس، توافق میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان و سایر فراز و نشیب‌ها بخشی از رشد و شکوفایی جمهوری اسلامی در سال ۱۴۰۱ بود اگرچه تورم، افزایش قیمت برخی کالا‌های عمومی و اغتشاشات آبان ماه، کمی مردم را آزار داد، اما چهره کریه دشمن برملا شد و ثابت کردند که از هیچ جنایتی علیه جمهوری اسلامی و مردم فروگذار نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان حمایت صبورانه مردم از نظام اسلامی با وجود هجمه‌های مختلف دشمن را ستودنی دانست و افزود: مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن حضوری به‌یادماندنی، شکوفاتر، گسترده‌تر و آگاهانه داشتند که نشان می‌دهد جمهوری اسلامی توانسته موقعیت خود را در دنیا حفظ کند و مایه امید جبهه مقاومت و همه آزادی‌خواهان باشد.

آیت‌الله فلاحتی خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال جدید، با کوشش و تلاش همه مسئولان، مسائل مختلف حل شود و امید مردم به نظام اسلامی و مدیران افزایش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار