ما متحدیم/ مدیر راهیان نور مرکز اردویی سپاه قم در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

اعزام ۱۱ کاروان عمومی و خودرویی از قم به راهیان نور

«فرح آبادی» گفت: زائران راهیان نور استان قم در قالب ۱۱ کاروان عمومی و خودرویی از تاریخ ۲۲ تا ۲۹ اسفند راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند.
کد خبر: ۵۸۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ - 22March 2023

اعزام ۱۱ کاروان عمومی و خودرویی از قم به اردوی راهیان نور

«علی‌اصغر فرح آبادی» مدیر راهیان نور مرکز اردویی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم در حاشیه اعزام آخرین کاروان زائران راهیان نور استان به مناطق عملیاتی جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: سفر‌های راهیان نور از جمله موهبت‌های الهی است که موجب نشر و ترویج فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و مقاومت در جامعه می‌شود.

فرح آبادی تاکید کرد: همزمانی بهار طبیعت و ضیافت ماه الهی، محدودیت‌هایی را برای تعداد روز‌های سفر راهیان نور موجب شده است.

مدیر راهیان نور مرکز اردویی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی در آذر و بهمن سال ۱۴۰۱ افزود: هزار و ۸۰۰ دانش آموز دختر و پسر دبیرستان‌های دوره دوم قم طی تاریخ‌های مشخص شده در مناطق عملیاتی حضور یافته و با یادمان‌های شهدا آشنا شدند.

فرح آبادی ادامه داد: در نیمه اول اسفند ۱۴۰۱ نیز شاهد اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی و اعزام هزار و ۷۰۰ دانشجو از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان قم به مناطق عملیاتی بودیم.

وی با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور عمومی از ۲۲ تا ۲۹ اسفند گفت: در این مدت، پنج کاروان شامل ۲۱ دستگاه اتوبوس و ۹۵۰ زائر از نقاط مختلف استان قم عازم مناطق یادمانی استان خوزستان شدند.

مدیر راهیان نور مرکز اردویی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، اعزام کاروان خودرویی را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: این کاروان پنجمین سال متوالی است که به نام سردار شهید «اسماعیل صادقی» در مناطق یادمانی حضور می‌یابد.

وی یادآور شد: زائران خودرو‌های شخصی راهیان نور استان قم، در قالب ۶ کاروان، ۲۲۰ دستگاه خودرو و ۹۰۰ نفر به مناطق عملیاتی اعزام شدند و آخرین روز‌های اسفند سال ۱۴۰۱ را در جوار یادمان‌های شهدا سپری کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها