سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر خبر داد؛

انجام ۱۵۲۰ عملیات و خدمات در نوروز ۱۴۰۲/ امدادرسانی به بیش از ۲۵ هزار نفر

سلیمی گفت: در طرح امداد نوروزی امسال، به بیش از ۲۵ هزار نفر، امدادرسانی شده است.
کد خبر: ۵۸۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ - 23March 2023

انجام ۱۵۲۰ عملیات و خدمات در نوروز ۱۴۰۲/ امدادرسانی به بیش از ۲۵ هزار نفربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «وحید سلیمی» سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به آمار خدمات ارائه شده از روز ۲۴ اسفندماه تا روز دوم فرودین‌‎ماه اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا دوم فروردین ۱۴۰۲، در ۱۵۲۰ عملیات و خدمات شرکت کردند که از این تعداد ۷۹۷ مورد عملیات جاده‌ای، ۷۶ مورد عملیات و خدمات جوی، ۳۷ مورد عملیات کوهستان و هشت مورد نیز عملیات در محیط‌های آبی بوده است.

سلیمی ادامه داد: در این مدت به ۲۵ هزار و ۸۷۲ نفر امدادرسانی شده است که ۱۴۹۴ نفر خدمات اسکان اضطرای، ۶۳۷ نفر انتقال به مراکز درمانی، ۸۸۷۶ نفر درمان در محل و ۶۴ نفر نیز، خدمات انتقال به مناطق امن را دریافت کرده اند.

سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۱۴۱ مورد عملیات نجات فنی و ۱۸۳ نفر رهاسازی مصدوم در سوانح جاده‌ای انجام شده است، از انجام تست قندوفشارخون برای ۹۴۵۸ نفر خبر داد.

سلیمی در مورد آمار انجام عملیات امداد و نجات در استان‌های مختلف، بیان کرد: استان‌های مازندران با ۱۰۰ مورد، اصفهان با ۸۴ مورد و فارس با ۷۳ مورد از جمله استان‌هایی هستند که بیشتری عملیات امداد و نجات در آنجا انجام شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار