هنیه: اسرای ما بر اشغالگران پیروز شدند/ جهاد اسلامی: حامی اسیران هستیم

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: اسرای ما با آغاز ماه مبارک رمضان با دستیابی به پیروزی صفحه جدیدی در مسیر ایستادگی و شکست اراده اشغالگران را ایجاد کردند.
کد خبر: ۵۸۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ - 23March 2023

هنیه: اسرای ما بر اشغالگران پیروز شدند/ جهاد اسلامی: حامی اسیران هستیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گروه‌های مختلف فلسطینی پیروزی اسرا بر سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی و دستیابی آنان به حقوق خود و توقف اقدامات مجازاتی اشغالگران را تبریک گفتند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: اسرای ما با آغاز ماه مبارک رمضان با دستیابی به این پیروزی صفحه جدیدی در مسیر ایستادگی و شکست اراده اشغالگران را ایجاد کردند. اسرای ما در نبرد خود بر اشغالگران پیروز شده و در این مواجهه در برابر دشمن از خود ترس نشان ندادند و این نشانه‌ای از پیروزی ملت فلسطین در نبردی است که در تمام جبهه‌ها با دشمن وارد آن شده است.

از سوی دیگر جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای پیروزی جنبش اسرا در نبرد علیه اقدامات مجازاتی اشغالگران را تبریک گفت.

این جنبش تاکید کرد از هر اقدام اتخاذی از سوی اسرا در مواجهه با سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی و اقدامات و سیاست‌های آن حمایت می‌کند.

جهاد اسلامی ضمن تاکید بر ایستادگی در کنار اسرا و حمایت از آن‌ها نسبت به بازی کردن با مساله اسرا و حقوق آنان به اشغالگران هشدار داد.

کمیته‌های مقاومت مردمی در بیانیه‌ای اعلام کرد: همچنان از اسرای فلسطینی در تمام نبرد‌های آنان علیه اشغالگران حمایت می‌کنیم.

در این بیانیه مردم فلسطین و تمام آزادگان جهان به ادامه حمایت از اسرا از هر طریق ممکن و توقف تجاوزات آنان علیه اسرا دعوت شدند.

جنبش مجاهدین خطاب به جنبش ملی اسرا پیروزی آن‌ها در تحمیل اراده خود به مقامات اشغالگر و دستیابی به مطالبات اسرای فلسطینی را تبریک گفت.

این جنبش تاکید کرد اسرای قهرمان نمونه دیگری از اراده پولادین اسیر فلسطینی را به نمایش گذاشته و ثابت کردند فرد جنایتکاری مانند بن گویر و گروه‌های فاشیست تحت امر وی در برابر اراده قوی اسرای فلسطینی ناتوان هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار