رئيس پليس راهور استان اصفهان:

هرگونه تغییر و دستکاری در پلاک جرم است

«محمدی» گفت: براساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی، هرگونه تغییر و دستکاری در پلاک جرم است و با مجرم برابر قانون رفتار خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷ - 23March 2023

هرگونه تغيير و دستکاري در پلاک جرم استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: مردم از پلیس خواستار برخورد قاطع با رانندگانی هستند که نسبت به مخدوش کردن پلاک خود اقدام می‌کنند، رانندگان با پوشاندن، دستکاری و مخدوش کردن پلاک خود در واقع حقوق دیگر شهروندان را تضییع می‌کنند، چرا که ممکن است برای دیگران جریمه ناحق ثبت شود.

وی افزود: مجرمان حرفه‌ای با دستکاری و پوشش در پلاک اقدام به انجام جرایمی همچون سرقت‌های عادی و مسلحانه، زورگیری، مزاحمت برای نوامیس و ... اقدام کرده و از این شرایط نهایت سوءاستفاده را می‌کنند.

محمدی با بیان اینکه پلاک هویت وسیله نقلیه است، تصریح کرد: پوشاندن پلاک با قاب‌های شیشه‌ای و دودی به قصد فرار از ثبت تخلفات رانندگی جرم محسوب شده و توسط دوربین‌ها ثبت می‌شود، همچنین پلیس در راستای احقاق حقوق شهروندی نسبت به شناسایی، احضار و برخورد قانونی با رانندگان متخلف اقدام می‌کند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: براساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی، هرگونه تغییر و دستکاری در پلاک جرم است و با مجرم برابر قانون رفتار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار