سعید جلیلی:

ملت ایران ترسی از بازگشتن تحریم‌ها و صدور قطعنامه‌ها ندارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ایران ترسی از بازگشتن تحریم‌ها و صدور قطعنامه‌ها ندارد؛ هر دولتی که بخواهد از مکانیسم ماشه علیه این ملت استفاده کند، در حقیقت یک عملیات انتحاری علیه خودش انجام داده است.
کد خبر: ۵۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ - 14November 2015

ملت ایران ترسی از بازگشتن تحریم‌ها و صدور قطعنامه‌ها ندارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، "سعید جلیلی" عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم یادواره شهدای روستای شیرآباد، برگزاری یادواره شهدا را از این جهت که اعلام کنیم ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم مهم دانست و اظهار کرد: مبنای محاسبه و قدرت ما ابزارهای مادی نیست بلکه ما قدرتی داریم که برگرفته از خون شهداست و حاصل آن تسلیم قدرت و زور نشدن و نترسیدن از هیمنه استکبار و دست خدا را برتر دیدن است.

جلیلی افزود: امروز در بین تمام کشورهای دارای نفوذ و قدرت، نام ایران برده میشود و در حالی که آنها همین الان بهترین کلاهکهای هستهای را دارند و مذاکره با ایران برای آنها اهمیت دارد زیرا می دانند ما ابزار قدرتی در اختیار داریم که در محاسبات آنان نمی گنجد.

وی با بیان اینکه آمریکا باید کابوس طبس را هر شب در خواب ببیند، تصریح کرد: دولت به پشتیبانی ملت مستحکم است؛ ملتی که ترس از بازگشتن تحریمها و صدور قطعنامهها ندارد؛ هر دولتی که بخواهد از مکانیسم ماشه علیه این ملت استفاده کند، در حقیقت یک عملیات انتحاری علیه خودش انجام داده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: مردم ایران بسیاری از شعارهایی که میدادند، به نتیجه رسید و این را ملت ما تجربه کرده که نمونه بزرگترین تجربیات این ملت همین طبس است چراکه خاطره سرنگون شدن هواپیماهای آمریکا در طبس برای آنها فراموش نمیشود. این کمک خداوند است و خودشان اعلام کردند همه محاسبات در حمله به طبس دقیق بود، اما نمیدانیم چرا اینطور شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار