معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

اجرای عملیات فرهنگی «فصل بندگی» ویژه ماه مبارک رمضان در خوزستان

حجت‌الاسلام فرد آقایی گفت: عملیات فرهنگی فصل بندگی با محوریت جهاد تبیین و پرداختن به تبیین مسائل دینی، مذهبی و قرآنی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از هفته گذشته در قالب اجرای طرح غبارروبی مساجد استان آغاز شده است.
کد خبر: ۵۸۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ - 25March 2023

اجرای عملیات فرهنگی «فصل بندگی» ویژه ماه مبارک رمضان در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین «احسان فرد آقایی» معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: عملیات فرهنگی فصل بندگی ویژه ماه مبارک رمضان با محوریت جهاد تبیین و پرداختن به تبیین مسائل دینی، مذهبی و قرآنی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از هفته گذشته در قالب اجرای طرح غبارروبی مساجد استان آغاز شده است.

 وی افزود: همچنین به مناسبت ماه رمضان مهرواره محله همدل با محوریت حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و خدماتی محلات توسط مردم و کنشگران فرهنگی در سراسر خوزستان در حال برگزاری است.

فرد آقایی با اشاره به برنامه ریزی برای تقویت و ارتقاء مراسم مناجات‌های شبانه در همه اماکن مذهبی استان گفت: هدفگذاری برای برگزاری ۵۰ مراسم مناجات خوانی محوری در سراسر استان خوزستان انجام شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌هایی با حضور بانوان خوزستانی در ماه مبارک رمضان برای مقابله با اهداف دشمنان علیه دختران ایرانی، بیان کرد: برنامه‌ها و نشست‌های دخترانه و دورهمی‌های معرفتی در ماه مبارک رمضان به صرف افطار در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اولویت سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان برای اجرای برنامه‌های قرآنی در محافل انس با قرآن کریم وجزء خوانی گفت: ترویج برگزاری مراسم قرآنی در منازل و مضیف‌های عربی از اولویت‌های این سازمان در استان است و همچنین در این ماه مبارک ائمه جماعات مساجد به بیان تفسیر قرآن می‌پردازند.

فرد آقایی یادآور شد: برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی نیز با رویکرد ماه مبارک رمضان با همراهی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از شبکه استانی در حال پخش هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار