سردار جزایری:

ستاد کل قاطعانه از اقدامات ناجا در برخورد با ناهنجاری‌ها حمایت می‌کند

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با تأکید بر حمایت قاطعانه ستاد کل نیروهای مسلح از اقدامات ناجا در برخورد با ناهنجاری‌ها گفت: هرگونه کوتاهی و کم‌کاری و بی تفاوتی از سوی مراجع قانونی و اجرایی در این زمینه غیرقابل گذشت است.
کد خبر: ۵۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ - 14November 2015

ستاد کل قاطعانه از اقدامات ناجا در برخورد با ناهنجاری‌ها حمایت می‌کند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی پیرامون اقدامات نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاریهای اجتماعی و بعضی قانون شکنیها، با گلایهمندی شدید نسبت به دستگاههای دولتی که اهتمام لازم در مورد هنجارهای اجتماعی و رعایت قوانین و مقررات مربوطه را ندارند، اظهار داشت: اهتمام ناجا در برخورد با کسانی که قانونشکنی میکنند باید با جدیت استمرار یابد و دستگاهها و سازمانهایی که وظایف خود عمل نمیکنند باید به افکار عمومی معرفی شوند.

وی افزود: مشکل اصلی و ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی مربوط به سازمانها و دستگاههایی است که به مسئولیت و وظایف خود عمل نمیکنند. چنانچه دستگاههای دولتی و عمومی با مسئله رشوه و ارتشاء و بسیاری از ناملایمات با جدید برخورد کنند و یا دستگاههای ذیربط به وظایف خود در مورد حجاب و عفاف و توجه به شأن و منزلت جامعه انقلاب اسلامی، اهتمام داشته باشند و در برخی مراکر آموزشی از مهد کودکها تا دانشگاهها رعایت ظواهر اسلامی بشود، بهطور قطع چهره و حتی محتوای جامعه اسلامی امروز ما دگرگون خواهد شد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ضرورت مراقبتهای لازم نسبت به مسائل تربیتی کودکان تصریح کرد: چه کسانی و چه سازمانهایی باید به داد مهد کودکها که به صراحت قبحشکنی و عریانی و بی بند و باری را به کودکان معصوم جامعه ما میآموزند و القا میکنند، برسد.

سردار جزایری با انتقاد شدید از بیتوجهی و عدم اهتمام دستگاههای مسئول در حوزه صیانت اخلاقی و فرهنگی جامعه تأکید کرد: چنانچه دستگاههای مربوطه در مقابل این هجمههای برنامهریزی شده لشگریان شیطان بزرگ به وظایف خود عمل نکنند، حزبالله به وظایف خود عمل خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه جنگ نرم در ادامه با تأکید بر اینکه "نیروی انتظامی و بسیج در مقطع جاری رسالت سنگین انقلابی دارند و با برنامهریزی و قاطعیت باید با قبحشکنی و بی قانونی که آفت ترویج فساد، فحشاء و بی بند و باری و تغییر جامعه اسلامی است، مقابله کنند" گفت: خواست قاطبه جامعه ایران برخورد مستمر با هنجارشکنان است و لذا هرگونه کوتاهی و کمکاری و بی تفاوتی از سوی مراجع قانونی و اجرایی غیرقابل گذشت و مستوجب عقوبت الهی است و قطعاً در حافظه مردم خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه "طراحان و سیاستگذاران و مدیران عالی جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی وجمهوری اسلامی ایران، امیدوارند با تغییر ذائقه مدیران و مردم و عادیسازی سبک زندگی غربی به اهداف شوم خود یعنی استحاله جامعه دست پیدا کنند" تصریح کرد: هرگونه کوتاهی در مقابله با مظاهر فساد، همراهی و کمک به راهبردهای دشمنان انقلاب اسلامی محسوب میشود.

سردار جزایری تأکید کرد: ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه جنگ نرم قاطعانه از نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاریها حمایت میکند و از همه دستگاههای و نهادهای دولتی و عمومی و سازمانهای مردمنهاد و بخصوص از مراجع و علمای عظام، دانشگاهیان، فرهیختگان و دلسوزان سلامت روحی و اخلاقی مردم و جامعه انتظار دارد با حساسیت بیش از پیش در برابر نقشههای شوم بیگانگان و سوء استفاده گران داخلی، مقابلهی مستمر را در دستور کار خود قرار دهند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان با تشکر از رسانهها بهویژه خبرگزاریها، سایتها و روزنامهها مجلات متعلق به حزباللهیها و دلسوزان نظام گفت: وقت آن رسیده که این رسانهها فعالتر و منجسمتر از گذشته در برابر ناهنجاریها قیام کنند و رسالت تاریخی خود را به انجام رسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار