فرمانده نیروی دریایی ارتش:

اقتدار جمهوری اسلامی در جهان به اثبات رسیده است

امیر ایرانی با تاکید بر اینکه فرهنگ قرآنی موجب پیشرفت ما شده است، گفت: ارتقاء توان دفاعی باعث اقتدار جمهوری اسلامی شده و امروز این اقتدار در جهان به اثبات رسیده است.
کد خبر: ۵۸۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ - 26March 2023

اقتدار جمهوری اسلامی در جهان به اثبات رسیده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی شامگاه شنبه در آیین جمع خوانی قرآن کریم که با حضور فرماندهان و کارکنان مرکز آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش مستقر در سیرجان برگزار شد، اظهار داشت: امروزه قرآن کریم مایه اعتبار نظام اسلامی است. قرآن به عنوان مشعل بزرگ و پایدار می‌تواند در دنیا و آخرت ما را به نتیجه مطلوب برساند.

دریادار ایرانی افزود: بنابراین هرچه با قرآن بیشتر انس داشته باشیم و از مضامین و آموزه‌های آن، بیشتر بهره‌مند شویم، می‌توانیم با تهدیدات دشمنان مقابله کنیم. چراکه هرگام نزدیکی به قرآن، بصیرت را افزایش می‎دهد و توان ما را در مقابله با هجمه‌های دشمنان افزایش داده و ما را به پیروزی می‌رساند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: هرکجا در مأموریت‌ها و فعالیت‌هایمان موفق بوده‌ایم، قطعاً ریشه‌اش قرآن بوده، چون اصل ولایت هم قرآن کریم است و باید قوانین و مقرارت را از قرآن یاد بگیریم و ارزش‌های قرآن را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه طی برنامه‌ریزی انجام شده در ماه مبارک رمضان امسال نیز شاهد هستیم که جلسات قرآنی در همه مناطق نیروی دریایی و حتی مأموریت‌ها و آب‌های بین‎المللی برگزار می‌شود و این موضوع تنها منحصر به ماه ضیافت الله نیست، تاکید کرد: حتی شناور‌ها و ناوگروه‌های نیروی دریایی در آب‌های آزاد هم جلسات قرآن کریم را برگزار می‌کنند و با فرهنگ قرآنی مأنوس هستند و این فرهنگ وموجب پیشرفت ما شده و موجب شده هیچ تهدیدی ما را از مسیر و مأموریتی که داریم باز ندارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان کرد: با تمسک به قرآن و پیروی از اهل‌بیت (ع) و با حرکت در خط ولایت، قادر خواهیم بود که در مقابله با تهدیدات دشمنان علیه کشور ایستادگی کنیم و روز به روز شاهد بالندگی و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

امیر دریادار ایرانی افزود: ما پیرو راه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم و نهادینه شدن مکتب حاج قاسم و گوش به فرمان رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، موجب اقتدار دفاعی و نظام جمهوری اسلامی شده است، چنانکه این اقتدارنظام ما در جهان هم به اثبات رسیده است.

در پایان این مراسم از برترین‍های مسابقات قرآن خانواده نیروی دریایی سیرجان که در اسفند ماه گذشته برگزار شده بود، تجلیل شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها