فرمانده پایگاه هوایی وحدتی تأکید کرد؛

آمادگی نیروی هوایی برای مواجهه با هرگونه تهدید

امیر سرتیپ دوم «ولدی» با بیان اینکه در شرایط تحریم در حوزه نیروی هوایی به معنای واقعی تهدید را به فرصت تبدیل کردیم، گفت: برای هر تهدیدی پاسخ مناسب داریم.
کد خبر: ۵۸۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷ - 26March 2023

پاسخ مناسب برای هر تهدیدی از سوی دشمن را داریمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان «جواد ولدی» فرمانده پایگاه هوایی وحدتی دزفول با بیان اینکه ماتریسی در علم مدیریت استراتژیک وجود دارد که تهدید را به فرصت و ضعف را به قوت تبدیل می‌کند، اظهار داشت: در شرایط تحریم، با تلاش‌های صورت گرفته در حوزه نیروی هوایی، به معنای واقعی تهدید را به فرصت تبدیل کردیم.

ولدی با بیان اینکه مطمئناً تحریم‌ها، سختی‌هایی نیز ایجاد کردند که قابل انکار نیست، افزود: با وجود همه مشکلات، در تمام حوزه‌ها به ویژه حوزه‌های دفاعی و تجهیزات‌محور هوایی که نیازمند علم جدید است، متوقف نشدیم و پیشرفت کردیم.

فرمانده پایگاه وحدتی ادامه داد: پرنده‌هایی از جمله صاعقه، کوثر و … که اکنون به پرواز در می‌آیند محصولاتی بومی از حیث بدنه و یونیک هستند؛ این تحریم‌ها فرصتی شد تا توانایی‌های نیروی هوایی به منصه ظهور برسد.

امیر ولدی با تاکید بر اینکه پهپاد‌های بومی ماحاصل تلاش متخصصان توانمند و جوانان نخبه ایرانی هستند، خاطرنشان کرد: اثر تحریم این شیرینی را برای صنعت دفاعی کشورمان داشت که اکنون روی پای خودمان هستیم و با تکیه بر توان بومی از کشور دفاع می‌کنیم.

ولدی با بیان اینکه برای رسیدن به حد ایده آل در نیروی هوایی نمی‌توان نقطه‌ای متصور شد، گفت: هر روز تهدیدات دشمن به روز و نوین می‌شوند لذا رسیدن به حد کمال زمانی مطرح است که تهدیدات تمام شده باشد. همواره در حال حرکت رو به جلو هستیم و برای هر تهدیدی پاسخ مناسب داریم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار