استاندار مازندران: با هنجارشکنی در ماه مبارک رمضان برخورد می‌شود

«حسینی‌پور» با بیان اینکه با کسانی که قصد هنجارشکنی در ماه مبارک رمضان را داشته باشند برخورد خواهیم کرد، گفت: دستگاه‌های مسئول در برابر هنجارشکنی‌ها سکوت نخواهند کرد.
کد خبر: ۵۸۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳ - 27March 2023

با هنجارشکنی در ماه مبارک رمضان برخورد می‌شود/ لزوم احداث راه آهن شهری در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از ستاد نوروزی شهرستان عباس آباد ضمن تبریک حلول بهار طبیعت و بهار معنویت در جمع مدیران عباس آباد اظهار داشت: در جهت تنظیم بازار، در آستانه نوروز و برای نخستین بار و با استفاده از خودرو‌های مجهز به یخچال، اقلام مورد نیاز همچون مرغ و گوشت منجمد در اختیار مردم روستا‌ها قرار گرفت.

حسینی‌پور با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های لازم در شهرستان عباس آباد افزود: ساختمان فرمانداری عباس آباد در شأن این شهرستان نبود و در تلاش هستیم تا جانمایی احداث ساختمان جدید فرمانداری عباس آباد انجام شود.

وی اضافه کرد: زیرساخت‌های راه در شهرستان عباس آباد پاسخگوی نیاز‌های مردم محلی نبوده و احداث آزادراه چالوس به رامسر به جهت حل و رفع گره‌ی ترافیکی شهرستان‌های غرب مازندران باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه نگاه ما در کوتاه مدت ترمیم کمربندی عباس آباد است، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های رفع ترافیک احداث راه آهن شهری است و ایجاد این راه آهن برای مازندران ضروری و لازم است.

حسینی‌پور در خصوص کمبود آب شرب در منطقه هم گفت: در این باره با مذاکرات که با مدیران مرتبط استانی داشتیم، در صدد هستیم تا راهکار اساسی برای رفع این مشکل بیندیشیم.

استاندار مازندران بر رعایت حرمت ماه رمضان برای تاکید کرد و افزود: قطعاً کسانی که قصد هنجارشکنی داشته باشند با آنان برخورد خواهیم کرد و دستگاه‌های مسئول بی‌تردید مأموریت‌های خودشان را دنبال خواهند کرد و در برابر هنجارشکنی‌ها سکوت نخواهند کرد.

وی گفت: فضای شهر‌های استان به‌ویژه المان‌های شهری باید رنگ و بوی ماه مبارک رمضان پیدا کند؛ زیرا ماه مبارک رمضان ماه شعائر دینی است و در این ماه باید از طریق کار‌های فرهنگی و نماد‌هایی که ایجاد می‌کنیم فعالیت‌های تبلیغی لازم انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها