معاون استاندار کرمانشاه:

ایران در مهمترین نقطه گذر تاریخی نظم نوین جهانی قرار دارد

«شعبانی» گفت: اصلی ترین مولفه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در این نظم نوین جهانی را حضور و پشتیبانی مردمی هستند و دیدیم حضور مردم در ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ منجر به شکست تمام نقشه و توطئه های دشمنان در اغتشاشات و اتفاقات اخیر شد.
کد خبر: ۵۸۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ - 27March 2023

ایران در مهمترین نقطه گذر تاریخی نظم نوین جهانی قرار داردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علی شعبانی» معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استانداری کرمانشاه امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد اظهار داشت: شکل گیری روند نظم جهانی پس از جنگ جهانی اول و دوم که ایران در آن هیچ جایگاه و نقشی نداشت،

وی در ادامه به روند شکل گیری نظم نوین جهانی به اعتراف تمام مسئولان بلند پایه جهان اشاره کرد و گفت: طبق تمام تحلیل های جهانی قدرت هژمونی آمریکا با مقاومت دیگر کشورها در حال افول است و بزودی نظم نوین جهانی از آمریکا به آسیا منتقل خواهد شد.

شعبانی تشریح کرد: در تحلیل نظم نوین جهانی کشورهای چین، روسیه و ایران دارای قدرت و جایگاه ویژه ای هستند به همین دلیل دشمنان به دنبال درگیر کردن آنها با کشورهای پیرامونی و اغتشاشات داخلی هستند تا آنها را از این نقش آفرینی دور کنند.

این مقام مسئول در ادامه جنگ اوکراین با روسیه، جنگ لفظی تایوان با چین و همچنین راه اندازی اغتشاشات در ایران و حتی بهاء دادن به کشور آذربایجان برای درگیر شدن با ایران را از جمله توطئه های دشمنان برای دور کردن این کشورها در نقش آفرینی در نظم نوین جهانی عنوان کرد.

ایران در مهمترین نقطه گذر تاریخی خود در نقش آفرینی در نظم نوین جهانی قرار دارد

شعبانی، اصلی ترین مولفه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در این نظم نوین جهانی را حضور و پشتیبانی مردمی دانست و گفت: دیدیم حضور مردم در ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ منجر به شکست تمام نقشه و توطئه های دشمنان در اغتشاشات و اتفاقات اخیر شد.

وی بیان داشت: تمام جریانات و اغتشاشات ۱۴۰۱ برای این بود که مردم را از نظام جدا و ناامید کنند و آن را از چشم مردم ناکارآمد جلوه دهند؛ زیرا دشمنان می دانند که قدرت اصلی نظام در کجاست؛ لذا تمام مدیران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی موظف هستند این قدرت را تقویت کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: اگر بخواهیم در نظم نوین جهانی جایگاهی داشته باشیم باید مردم پشتیبان نظام باشند و برای این منظور بهترین راهکار خدمت به مردم است.

وی در ادامه بیان داشت: امسال مدیران و مسئولان در مهمترین برهه خدمت و رسالت خود برای کشور قرار دارند زیرا اگر می خواهیم برای ۱۰۰ سال آینده در جایگاه برتر جهان قرار گیریم باید به مردم خدمت کنیم و باید بیگانگی سیاسی مردم نسبت به نظام را به حدقل و امیدواری مردم را به کارایی نظام به حداکثر برسانیم.

شعبانی در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و گفت: از هم اکنون دشمنان با سم پاشی به دنبال خشکاندن تمام ریشه‌های نشاط سیاسی در ایران هستند و ما نباید این اجازه را با خدمت به مردم به آنها بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار