مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

امنیت کشور مرهون جانفشانی شهدای مدافع حرم است

سردار «خوشبخت» گفت: شهدای مدافع حرم دست گروه‌های تروریستی و تکفیری را از منطقه قطع کردند و این مسأله‌ای است که مردم باید نسبت به آن آگاه باشند و بدانند امنیت امروز آنها به سبب اهتمام و جانفشانی شهدای مدافع حرم بوده است.
کد خبر: ۵۸۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹ - 28March 2023

امنیت امروز به سبب اهتمام و جانفشانی شهدای مدافع حرم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز (سه‌شنبه) با حضور در منزل شهید «مهدی نوروزی» اولین شهید مدافع حرم استان، با مادر این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار، با بیان اینکه هرکجا که راه ما از شهدا و آرمان‌هایشان جدا شود، آسیب جدی می‌بینیم، خاطرنشان کرد: افتخار ما این است که ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم و تنها با ادامه این راه می‌توانیم از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس محافظت کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطراه شهدا افزود: کمترین کاری که امروز ما در مقابل مقام شامخ شهدا می‌توانیم انجام دهیم، دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان و تجلیل از مقام شامخ آن‌هاست.

سردار خوشبخت با بیان اینکه عمل به وظیفه، تکلیف دینی و انقلابی موجب شد که شهید نوروزی به مقام رفیع شهادت نائل شود، تصریح کرد: اگرچه از دست دادن هرکدام از این جوانان با ایمان و با اخلاص برای جامعه آسیب و صدمه است، اما خوشا به حال کسانی که به درجات و مقاماتی که خداوند حکیم به آنان وعده داده نائل می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم ما باید قدردان شهدای مدافع حرم باشند، افزود: شهدای مدافع حرم دست گروه‌های تروریستی و تکفیری را از منطقه قطع کردند و این مسأله‌ای است که مردم باید نسبت به آن آگاه باشند و بدانند امنیت امروز آنها به سبب اهتمام و جانفشانی شهدای مدافع حرم بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز دفاع‌ مقدس و مقاومت، اجر خانواده‌های شهدا را همطراز شهیدان دانست و افزود: دعای خیر خانواده‌های شهدا در سایه راهبری ولایت‌فقیه باعث وحدت و یگانگی ملت و نظام اسلامی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار