ما متحدیم/ معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا:

۱۷ هزار مازندرانی‌ به راهیان نور اعزام شدند

سرهنگ «مجیدی» گفت: ۱۷ هزار و ۷۲۰ نفر از مازندرانی‌ها به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۵۸۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱ - 28March 2023

۱۷ هزار مازندرانی‌ به راهیان نور اعزام شدند/ تهیه ۱۸ مستند تلویزیونیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «عسگر مجیدی» معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا امروز در جمع خبرنگاران با اظهار اینکه اعزام کاروان‌های دانش آموزی از چهارم بهمن ماه صورت گرفته است، اظهار داشت: در دو بازه کاروان‌های دانش آموزی اعزام شدند و هزار و ۷۰۰ دانش آموز دختر اعزام شدند.

وی مجموع دانش آموزان اعزام دختر و پسر به مناطق عملیاتی را سه هزار و ۲۰۰ نفر ذکر کرد و افزود: همچنین سه هزار و ۵۰۰ دانشجو نیز به مناطق راهیان نور اعزام شدند.

سرهنگ مجیدی با عنوان اینکه اعزام کاروان‌های بسیج محلات از ۱۵ اسفند شروع شد، گفت: ۱۰ هزار و ۸۰ نفر از بسیج محلات و مساجد به اردوه‌های راهیان نور اعزام شدند.

این مسئول از راهیان نور به عنوان رزمایش بزرگ فرهنگی یاد کرد و ادامه داد: امسال ۹۴۰ نفر در قالب خانوادگی و با خودرو‌های شخصی روانه اردو‌های راهیان نور شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا متذکر شد: زائران راهیان نور از مناطق عملیاتی مختلفی بازدید کردند و دانش آموزان علاوه بر مناطق عملیاتی از سد کرخه به عنوان راهیان پیشرفت بازدید کردند.

وی با اشاره به فضاسازی مناسب در اردوگاه‌های راهیان نور از هفت تپه به عنوان قدمگاه رزمندگان و شهدای مازندران در دوران دفاع مقدس یاد کرد و اذعان داشت: اردوگاه شهید شیرسوار در منطقه هفت تپه در دست ساخت و تکمیل است.

سرهنگ مجیدی با اشاره به تقدیم ۱۲۰ شهید مازندرانی در منطقه هفت تپه، احیای این یادمان را ضروری دانست و تصریح کرد: یکی از عملیات‌های مهم دوران دفاع مقدس والفجر ۸ بود و بسیاری از تمرین‌های رزمندگان در منطقه هفت تپه انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۷۲۰ نفر از مازندرانی‌ها به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند، بیان کرد: ۱۲۰ نفر از خادمان به زائران در مناطق عملیاتی خدمات رسانی کردند و این زائران با ۲۳۰ اتوبوس اعزام شدند که همراه هر کاروان یک روحانی و یک راوی حضور داشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا از تهیه ۱۸ مستند تلویزیونی راهیان نور خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار