دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه با استاندار

سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» ‌با ‌«محمد طیب صحرایی» استاندار کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۸۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ - 29March 2023

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه با استانداربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه با  ‌«محمد طیب صحرایی» استاندار کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان طی این دیداری صمیمانه با استاندار کرمانشاه، ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت های استاندار کرمانشاه در راستای رفع مشکلات و مسائل مختلف استان، فرا رسیدن  سال نو و ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

سردار خوشبخت در این دیدار پیرامون چگونگی تاسیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اهداف و روند فعالیت این مجموعه از ابتدا تا کنون  و روند فعالیت‌های در حال انجام و آینده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان توضیحاتی ارائه نمود.

وی استفاده از روش‌های نوین و به‌روز در انتقال مطالب دفاع مقدس به همه اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان را خواستار شد و افزود:امروز به‌کارگیری روش‌های منسوخ‌شده و تکراری دیگر کمتر مورد توجه عموم مردم است و برای انتقال مفاهیم معنوی دفاع مقدس با رویکردی نوین، جوان‌پسند و جذاب لازم است با هم‌اندیشی و هم‌افزایی افراد صاحب‌نظر، بهترین روش را در این حوزه انتخاب و اجرایی نماییم.

استاندار کرمانشاه نیز در این دیدار با تأکید بر جایگاه مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس، یادمان های مناطق عملیاتی و شهدای گمنام و همچنین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین اولویت های کاری خود دانستن ایجاد، ساخت و پیگیری در رابطه با مراکز حفظ آثار، گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شناسنامه و فرهنگ انقلاب اسلامی است و انتقال مطالب و مفاهیم انقلاب به نسل های آینده از مسئولیت های خطیر این بنیاد است.

همچنین در این دیدار هر دو طرف  بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه  و نیز تعامل حداکثری در جهت حفظ و نشر آثار و ارزش های منحصر به فرد استان کرمانشاه در دوران انقلاب اسلامی  و دفاع مقدس  و دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) تاکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار