مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان خواستار شد؛

ضرورت تکمیل و تجهیز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شهید سبحانی در سوسنگرد

سردار مرادحاجتی در جلسه با فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان سوسنگرد بر تکمیل و تجهیز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این شهر تاکید کرد.
کد خبر: ۵۸۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ - 29March 2023

ضرورت تکمیل و تجهیز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شهید سبحانی در سوسنگردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه با فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان سوسنگرد بر تکمیل و تجهیز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این شهر تاکید کرد.

وی در این جلسه اهمیت جایگاه و نقش مردم سوسنگرد در مقابله با ارتش رژیم بعث را بی نظیر خواند و اظهار داشت: شهید سبحانی و دیگر شهدای عشایر این منطقه به واسطه همین مراکز و موزه ها به نسل امروز معرفی می شوند.

سردار مرادحاجتی گفت: در سفر اخیر فرماندهی فراجا و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به خوزستان و بازدید از یادمان شهید سبحانی قرار شد که این مرکز فرهنگی به بهترین شکل ممکن با مدیریت عزیزان فراجا در استان نسبت به تولید محتوای دوران دفاع مقدس برای مردم این منطقه و دیگر زائران راهیان نور اقدام نماید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: در موزه دفاع مقدس سوسنگرد باید به نقش شهید چمران و جهاد عشایر عرب و همچنین معرفی شهدای شاخصی همچون شهید سبحانی توجه ویژه ای شود تا نسل جوان این منطقه با حماسه های ماندگار این عزیزان آشنا شوند.

در پایان این جلسه مقرر شد که مسئولین سوسنگرد و دشت آزادگان با همراهی و نظارت محتوایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان نسبت به تکمیل و تجهیز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شهید سبحانی سوسنگرد اقدامات لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها