در پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد سالروز قیام دهم فروردین مردم یزد را گرامی داشت

سرهنگ «منصور زارع» در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز قیام دهم فروردین مردم یزد از عموم مردم دعوت کرد تا در مراسم بزرگداشت شهدای دهم فروردین شرکت‌ کنند.
کد خبر: ۵۸۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ - 29March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز قیام دهم فروردین مردم یزد از عموم مردم دعوت کرد تا در مراسم بزرگداشت شهدای دهم فروردین شرکت‌ کنند.

در این پیام آمده است:

دهم فروردین سال ۱۳۵۷ یادآور قیام خونین مردم یزد علیه رژیم پهلوی درصبح دم پیروزی انقلاب اسلامی است که در اربعین شهیدان تبریز رخ داد و می‌توان از آن به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزات علیه طاغوت یاد کرد.

روز دهم فروردین یزد، روز شهادت جوانان عزیز محمد رضا نامدار، علی اصغر شهریار مرادی، محمدحسین پارسائیان و محمد مهدی قدک فروشان است که جان خود را برای حمایت از دین خدا در طبق اخلاص نهادند.

اینجانب با تبریک حلول سال جدید و گرامیداشت این روز تاریخی به ویژه شهدای دهم فروردین و بزرگداشت روز جمهوری اسلامی از عموم مردم شریف استان یزد دعوت می‌کنم در مراسمی که به منظور گرامیداشت سالروز شهادت شهید محراب و رمضان آیت الله صدوقی، شهدای قیام دهم فروردین مردم یزد و همچنین یوم الله ۱۲ فروردین، ساعت ۸ شب پنجشنبه مورخ دهم فروردین ۱۴۰۲ در محل مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار می‌گردد، شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها