برگزاری جلسه هماهنگی گرامیداشت سوم خرداد در خرمشهر

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خرمشهر با موضوع برنامه‌ریزی جهت گرامیداشت روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان در سالن جلسات شهید دورقی فرمانداری خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ - 29March 2023

برگزاری جلسه هماهنگی گرامیداشت سوم خرداد در خرمشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خرمشهر امروز با موضوع برنامه‌ریزی جهت گرامیداشت روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان به ریاست فرماندار خرمشهر و با حضور امام جمعه خرمشهر و مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در سالن جلسات شهید دورقی فرمانداری خرمشهر برگزار شد.

فرماندار ویژه خرمشهر در این جلسه اظهار داشت: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، نقطه عطف و کلید همه پیروزی های ایران در جنگ تحمیلی است.

وی افزود: سالروز آزاد سازی خرمشهر، تجلی فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است و ما موظف ایم که این فرهنگ غنی را به نسل‌های جوان انتقال دهیم.

عمیدزاده با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار جوانان در همه عرصه‌ها، گفت: در تمامی دوران دفاع مقدس، جوانان جنگ را اداره می کردند و نقش مهمی در آن داشتند.

رییس ستاد بزرگداشت مراسم سوم خرداد تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی برای بزرگداشت روز سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر مسوولیت دارند و باید با همه توان در این راستا برنامه ریزی کنند.

وی بر لزوم برگزاری مراسماتی در شأن و منزلت این ایام به صورت ملی تاکید و آن را وظیفه و تکلیف دانست و افزود: علاوه بر روز سوم خرداد در طول سال نیز باید سوم خردادها اتفاق بیفتد و خدمت به مردم رقم بخورد.

فرماندار خرمشهر متذکر شد: مسئولین کمیته‌های سالروز سوم خرداد شامل کمیته نیروهای مسلح، کمیته فرهنگی، کمیته اطلاع رسانی، کمیته جوانان، کمیته بانوان، کمیته فضاسازی، کمیته پشتیبانی، کمیته ایثارگران و کمیته امنیت، برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی خود را با هماهنگی و تمرکز بر مخاطب نسل جوان برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار