نماینده ولی‌فقیه در گیلان در دیدار با خانواده شهدا:

عزت ملت ایران در سایه اسلام و خون شهیدان محقق است

آیت‌الله «فلاحتی» با بیان اینکه شهدا گلچین شده از سوی خداوند هستند گفت: باید قدردان شهدا و خانواده‌های معزز آنان باشیم چراکه عزت ملت ایران در سایه اسلام و خون شهیدان است.
کد خبر: ۵۸۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ - 29March 2023

عزت ملت ایران در سایه اسلام و خون شهیدان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با خانواده معظم شهیدان محمدعلی اصغری و احمد وارسته ضمن عرض ادب و احترام به خانواده شهید، تکریم و دیدار با خانواده‌های شهدا را یک وظیفه دانست و اظهار داشت: خانواده‌های معزز شهدا به تعبیر امام (ره)، شمع و چراغ این ملت هستند.

وی با اشاره به ضرورت احترام به خانواده شهدا تصریح کرد: آرامش، آسایش و عزت نظام اسلامی امروز در سایه ایثار، جانفشانی و خون شهیدان است.

آیت‌الله فلاحتی ضمن تبریک آغاز ماه مبارک رمضان و تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه (س) و شهادت امیرالمومنین علی (ع) گفت: شهیدان بهترین چهره‌ها و شخصیت‌هایی بودند که از میان ما رفتند و خداوند متعال آنان را گلچین کرد و به ملکوت اعلی پیوستند، اما ما مانده‌ایم و از خداوند می‌خواهیم ما را در مسیر آنان حفظ کند.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: برای ماندن در مسیر شهدا و فرهنگ آنان باید راه شهدا را فراموش نکنیم؛ کسی که این راه را فراموش کند بازنده میدان خواهد بود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خود همواره از شهیدان و خانواده‌های معزز آنان یاد می‌کنند گفت: باید قدردان شهدا و خانواده‌های معزز آنان باشیم چراکه عزت ملت ایران در سایه اسلام و خون شهیدان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها