مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

دفاع مقدس، قله رفیع ارزش‌های انقلاب اسلامی است

«سلامی» گفت:دفاع مقدس، قله رفیع ارزش‌های انقلاب اسلامی است وباید از تمام ظرفیت‌ها برای نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در دفاع مقدس به اوج خود رسید، استفاده کرد.
کد خبر: ۵۸۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ - 30March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان صبح پنجشنبه در دیدار با مدیر شعب بانک ملت استان سمنان، دفاع مقدس را قله رفیع ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در دفاع مقدس به اوج خود رسید، استفاده کرد.

وی در ادامه، سرمایه گذاری در طرح‌های فرهنگی با رویکرد معارف دفاع مقدس را به طور مستقیم در فعالیت‌های اقتصادی اثرگذار خواند و گفت: کار امروز کارمندان بانک‌ها و موسسات مالی در شرایط سخت جنگ ترکیبی دشمنان، مجاهدت اقتصادی است.

سلامی با بیان اینکه بانک‌ها در دوران دفاع مقدس، نقش آفرین بودند، جمع آوری خاطرات ایثارگران و معرفی شهدای جامعه بانکی را در قالب تهیه و تدوین کتاب خواستارشد.

«ابوالفضل داودی» مدیر شعب بانک ملت استان سمنان نیز در این جلسه، ارائه خدمات مطلوب و تسریع در خدمات دهی به مردم را وظیفه مهم اجتماعی مجموعه بانکی عنوان کرد و گفت: چنانچه در این امر موفق باشیم، در مسیر آرمان‌های شهدا گام برداشته ایم.

وی از تشکیل کارگروه ایثارگران شبکه بانکی خبرداد و افزود: در سال جدید با جدیت بیشتری برنامه‌های خود در حوزه دفاع مقدس را پیگیری و اجرامی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها