فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

حجم تردد نوروزی در جاده‌های کشور به مرز 369 میلیون رسید

سردار «رادان» با بیان اینکه حجم تردد بین‌استانی و شهرستانی جاده‌های کشور در نوروز امسال به بیش از 360 میلیون رسید گفت: مسافران و رانندگان در روزهای پایانی تعطیلات با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند.
کد خبر: ۵۸۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ - 30March 2023

حجم تردد نوروزی در جاده‌های کشور به مرز 360 میلیون رسیدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «احمد رضا رادان» فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز در جمع اصحاب رسانه استان گیلان با اشاره به حجم تردد در جاده‌های کشور و استان گیلان در نوروز ۱۴۰۲ اظهار داست: گیلان در مقایسه با سایر استان‌های کشور جزو استان پرتردد و پُرحضور بوده است.

وی با بیان اینکه حجم تردد بین‌استانی و شهرستانی جاده‌های کشور در نوروز امسال براساس آخرین آمار به مرز بیش از ۳۶۰ میلیون رسید تصریح کرد: حجم تردد مردم در جاده‌های کشور از سال گذشته بیشتر بود.

سردار رادان با اشاره به پایان تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد: با توجه به بازگشت مسافران و اتمام سفر‌های نوروزی در این ایام پایانی پیش‌بینی می‌شود حجم تردد در جاده‌های کشور بسیار افزایش یابد لذا از مردم، مسافران و رانندگان تقاضا داریم که در روز‌های پایانی تعطیلات حتماً با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند.

وی با بیان اینکه پلیس برای حفظ جان مردم و سلامت مسافران از هیچ کوششی دریغ نکرده است افزود: به مردم عزیز توصیه می‌کنیم که از سرعت خود در جاده‌ها بکاهند و به آرامی حرکت کنند و اگر احساس خستگی کردند حتماً دقایقی را در کنار جاده استراحت کنند تا با بی‌احتیاطی در پایان سفر، خاطره تلخی برای آنان باقی نماند.

فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگانی در نوروز امسال خبر داد و بیان کرد: با وجود اینکه شاهد کاهش تلفات نسبت به سال گذشته بودیم، اما همین آمار نیز زیبنده مردم و فرهنگ ما نیست و امیدواریم آمار تلفات با رعایت مقررات بسیار کاهش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار