همزمان با یوم الله ۱۲ فروردین

مراسم بزرگداشت «روز جمهوری اسلامی» در قم برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در حرم حضرت معصومه (س) خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ - 30March 2023

مراسم یوم الله ۱۲ فروردین در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از قم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین در شب و روز دوازدهم فروردین‌ماه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

متن کامل اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم پیرامون سالگرد یوم‌الله ۱۲ فروردین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله دوازدهم فروردین سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلّی حکومت عدل الهی و روز غرور و سربلندی ملت مسلمان ایران و روز اتّحاد ملی در جامه عمل پوشاندن به شعار آرمانی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و تحقّق مردم‌سالاری دینی است.

جمهوری اسلامی با نفی نظام‌های سیاسی مسلط بر دنیا، الگویی جدید و شیوه‌ای نوین از حکومت‌داری را به جهانیان ارائه کرد و امروز در بهار چهل و پنجمین سال از حیات طیبه انقلاب اسلامی آنچه بیش از همه مستکبران و دشمنان این ملت و نظام را دچار وحشت و هراس کرده، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های روزافزون این نظام الهی است.

لذا آحاد مردم بصیر و وفادار به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را به گرامی‌داشت شایسته و باشکوهِ این رخداد تاریخ و مناسبت مهم دعوت و به آگاهی می‌رساند در همین رابطه و در سالروز وفات ام‌المؤمنین حضرت خدیجه کبری سلام الله علی‌ها و ایام پرفیض ماه مبارک رمضان، مراسمی در شب و روز دوازدهم فروردین‌ماه در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها