مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

دستگاه‌های فرهنگی در مقوله حجاب منفعل نباشند

حجت‌الاسلام عبدی گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید در مقوله حجاب و عفاف از انفعال پرهیز کنند و نباید بگذارند دشمنان به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
کد خبر: ۵۸۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ - 30March 2023
دستگاه های فرهنگی در مقوله حجاب و عفاف از انفعال پرهیز کنند/دشمنان از اقتدار ایران اسلامی عصبانی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز پنج شنبه در دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: به برکت فرهنگ و تفکر بسیجی و جهادی در کشور انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف خوش درخشیده و به فضل الهی گام دوم انقلاب فصل شکوفایی انقلاب و تحقق ایران قوی و توانمند است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و سربلندی است و دشمنان از این اقتدار عصبانی هستند،گفت: دشمنان با توطئه ها و برنامه های مختلف دنبال متوقف کردن حرکت شتابنده کشور هستند که البته باید هوشیار بود.
 
وی یکی از مهمترین نقاط قوت در نظام اسلامی را خانواده و عفاف و حجاب دانست و افزود: حجاب و عفاف از پایه های انقلاب اسلامی و نماد جامعه اسلامی محسوب می شود و امروز دشمن به دنبال تخریب این نماد است که باید هوشیار بود و دستگاه های فرهنگی باید در این مقوله با جدیت ورود پیدا کنند.
 
حجت الاسلام عبدی تاکید کرد: دستگاه های فرهنگی باید در مقوله حجاب و عفاف از انفعال پرهیز کنند و نباید بگذارند دشمنان با تخریب هویت ها و زیر سوال بردن ارزش های اسلامی به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و جوانان و نوجوانان را فریب دهند.
 
وی افزود: مردم ایران متدین و انقلابی هستند و در طول انقلاب نشان دادند اجازه خدشه به ارزش های اسلامی و انقلابی را نخواهند داد ولی دشمنان بعد از شکست های همه جانبه در طول ۴۴ سال گذشته امروز در حوزه فرهنگی و اجتماعی ورود پیدا کرده اند که باید هوشیار بود.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران در کنار مردم حافظ و پاسدار ارزش های اسلامی است و در سال جدید در مسیر تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی شتابنده حرکت می کند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار