جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:

بیش از ۵۵ میلیارد سوخت قاچاق کشف شد

سردار «هاشمی فر» گفت: ۲۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که ارزش آن برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، کشف شد.
کد خبر: ۵۸۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ - 30March 2023

بیش از ۵۵ میلیارد سوخت قاچاق کشف شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «محمدرضا هاشمی فر» جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اشرافیت اطلاعاتی خود از دپوی سوخت قاچاق در انبار کارخانه‌ای در شهرستان شهرضا مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی دقیق موضوع و اطمینان از درستی آن طی هماهنگی با مرجع قضائی و اخذ دستورات لازم تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری نماینده پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در حضور مدیر کارخانه از محل بازدید کردند.

هاشمی فر تصریح کرد: پس از بازرسی به عمل آمده در نهایت 230 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که ارزش آن برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر 55 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در نهایت محموله سوخت مکشوفه توقیف و مدیرکارخانه به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار