استاندار و نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه درگذشت پدر شهیدان «محمدی» را تسلیت گفتند

آیت الله «علما» و «صحرایی» با صدور پیام مشترکی درگذشت «حاج عبدالمحمد محمدی» پدر شهیدان «هادی و بایر محمدی» و همسر شهیده معظم «خانم میرزایی»را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۵۸۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸ - 30March 2023

پیام تسلیت  استاندار و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پی درگذشت پدر شهیدان محمدیبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه و «محمد طیب صحرایی» استاندار با صدور پیام مشترکی درگذشت مرحوم «حاج عبدالمحمد محمدی» پدر شهیدان «هادی و بایر محمدی» و همسر شهیده معظم «خانم میرزایی»را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان والامقام محمدی؛ عروج پدری دلسوز و مجاهد پرور «حاج عبدالمحمد محمدی» از نمونه‌های بارز صبر و ایثار و پدر شهیدان معظم «هادی و بایر محمدی» و همسر شهیده معظم «خانم میرزایی» موجب تألم و تأثر فراوان شد.

بی شک همت و تلاش آن پدر عزیز و بزرگوار در تربیت فرزندانی مومن، انقلابی و ولایت مدار که با مجاهدت کم نظیر خویش پرچم جهاد و شهادت را در صراط مستقیم الهی و در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی به اهتزاز در آوردند برای همیشه ماندگار خواهد بود.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهیدان والامقام محمدی و مردم گرانقدر استان، از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم مغفور علو درجات عالی و برای بازماندگان اجر و پاداش الهی را مسألت می‌نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها