بیانیه فرماندهی انتظامی کل کشور به‌مناسبت روز جمهوری اسلامی؛

یوم‌الله ۱۲ فروردین سالروز استقرار حکومت الهی در ایران است

فرماندهی انتظامی کل کشور با صدور پیامی به مناسبت روز جمهوری اسلامی، یوم‌الله ۱۲ فروردین را سالروز تبلور مردم‌سالاری دینی و استقرار حکومت الهی در ایران دانست.
کد خبر: ۵۸۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ - 31March 2023

یوم‌الله ۱۲ فروردین سالروز استقرار حکومت الهی در ایران استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی، یوم‌الله ۱۲ فروردین را سال‌روز تبلور مردم‌سالاری دینی و استقرار حکومت الهی در ایران عنوان کرد.

در پیام فراجا به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی آمده است:

یوم‌الله ۱۲ فروردین، سالروز تبلور مردم‌سالاری دینی و استقرار حکومت الهی در ایران است. وقتی ایران، یکدل و یکپارچه با فریادی رسا و رعدآسا به جمهوری اسلامی «آری» گفت و نهال نوپای انقلاب به بلوغ و شکوفایی رسید و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مستقر و تثبت شد.

حاصل این انتخاب امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی است که با عزمی راسخ تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب به سمت آینده‌ای روشن گام بر می‌دارد.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تعظیم بر مقام شامخ شهدای دفاع مقدس، حریم و حرم، روز دوازدهم فروردین، سالروز برگزیدن حکومت جمهوری اسلامی ایران توسط قاطبه مردم و تولد اولین نظام مردم سالار دینی در جهان را به محضر مقام معظم رهبری و مردم شریف و بصیر ایران اسلامی تبریک گفته و بیان می‌دارد برای استمرار و استحکام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته از جان دریغ نکرده و با همتی مضاعف در این مسیر گام برمی دارد. ان‌شاءالله.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها