امام جمعه کنگاور:

اسرائیل با بزرگترین بحران در تاریخ خود روبه رو شده و فروپاشی آن آغاز شده است

حجت الاسلام «حسینی» گفت: رژیم منحوس صهیونیستی به شدت دچار بحران شده و از بیرون نیز کشورهای هم پیمان با آن از همکاری با این رژیم احساس ننگ می کنند و به اذعان صهیونیست ها، اسرائیل با بزرگترین بحران در تاریخ خود روبه رو شده و فروپاشی آن آغاز شده است.
کد خبر: ۵۸۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸ - 31March 2023

اسرائیل با بزرگترین بحران در تاریخ خود روبه رو شده و فروپاشی آن آغاز شده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «سیدرضا حسینی» امام جمعه شهرستان کنگاور در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان، با اشاره به بحران سیاسی و ناآرامی ها در رژیم صهیونیستی و با بیان اینکه اسرائیل با یک بحران عمیق و جدی مواجه است، اظهار داشت: رژیم منحوس صهیونیستی به شدت دچار بحران شده و از بیرون نیز کشورهای هم پیمان با آن از همکاری با این رژیم احساس ننگ می کنند و به اذعان صهیونیست ها، اسرائیل با بزرگترین بحران در تاریخ خود روبه رو شده و فروپاشی آن آغاز شده است.

وی با اشاره به سخنان رهبر گرانقدر انقلاب در خصوص نابودی رژیم شیطانی صهیونیستی در عرض ۲۵ سال آینده، بیان داشت: هفت سال پیش رهبر انقلاب سخن ماندگاری فرمودند که رژیم منحوس صهیونیستی۲۵ سال آینده را نخواهد دید و امروز ما می بینیم که چگونه اسرائیل از درون در حال فروپاشی است.

خطیب جمعه شهرستان کنگاور تشریح کرد: اعتراضات گسترده مردمی در کف خیابانها، استعفا رئیس ستاد مشترک اسرائیل، حضور نخست وزیر سابق رژیم کودک کش اسرائیل به عنوان سردسته مخالفان، مجرم شناخته شدن پسر نتانیاهو از سوی دادگاه اسرائیل و برملا شدن پولشویی همسر نتانیاهو و بسیاری از بحران های دیگر به جان این رژیم جعلی افتاده است.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل اعلام کرده که از جمعیت ۹ میلیون نفری اسرائیل حدود ۸۰۰ هزار مخالف به خیابانها آمده و فروپاشی این رژیم از درون آغاز شده است.

امام جمعه شهرستان کنگاور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه حجاب یکی از ضرورتهای دینی است که باعث رشد و کمال انسانی می شود، افزود: متاسفانه بی حجابی و بدحجابی در ایام نوروز در بسیاری از نقاط مورد بازدید مسافران و گردشگران مشاهده شده و متاسفانه حرمت ها حفظ نشده است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: رهبر انقلاب در سخنان اخیر خود در حرم امام رضا(ع) فرمودند که کسانی که حجاب ضعیف هم دارند دختران خود ما هستند.

وی گفت: از روی دلسوزی خطاب به همه زنان کم حجاب می گویم که شما همه فرزندان این کشور هستید و به پاس و حرمت خون همه شهدا حجاب خود را رها نکنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار