امام جمعه زنجان:

تلاش دشمنان برای شکست نظام جمهوری اسلامی ناکام است

آیت‌الله «خاتمی» با اشاره به تلاش دشمنان برای به شکست کشاندن نظام جمهوری اسلامی گفت: جوانان ما در همه عرصه‌ها و در صحنه دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران حضور مستمر دارند.
کد خبر: ۵۸۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ - 31March 2023

تلاش دشمنان برای به شکست کشاندن نظام جمهوری اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی» امروز در خطبه‌های نماز جمعه به رای ۹۸.۲ درصدی مردم به استقرار نظام جمهوری اسلامی در سال ۵۸ اشاره و اظهار کرد: در این روز، امر الهی اطاعت شد و یوم‌الله بودن این مسئله همان حضور و رای مردم به جمهوری اسلامی است که باید گرامی داشته شود.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه بر اساس فرموده رهبری کبیر انقلاب جمهوریت تعیین‌کننده شکل حکومت و اسلامیت روح و محتوای آن در ایران است، افزود: این دو مفهوم از هم جدایی‌پذیر نیستند.

وی با تشریح اقدامات انجام شده از زمان استقرار نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: راه و خانه‌سازی، ایجاد مراکز صنعتی، اصلاح امور کشاورزی، آب و برق و گازرسانی واحد‌های آموزشی و دانشگاهی، ساخت سد و نیروگاه‌های متعدد، بخشی از افتخارات جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله خاتمی به تلاش دشمنان برای به شکست کشاندن نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: جوانان ما در همه عرصه‌ها و در صحنه دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران حضور مستمر دارند.

نماینده، ولی فقیه در استان، با اشاره به قرار گرفتن در سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) به عنوان حامی مالی و معنوی دین اسلام ادامه داد: این عظمت معنوی و بانوی بزرگوار نخستین کسی بود که به پیامبر ایمان آورد و تا آخرین لحظه با مال و جان خود از اسلام حمایت کرد.

وی با اشاره به تلاش و پیشرفت امروزه جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌های علمی و اقتصادی اعم از فناوری، پزشکی و صنعتی افزود: این افراد همان جوانان دیروزی هستند که در دامن مادرانی مثل خدیجه کبری تربیت یافتند و در همه عرصه‌ها سینه سپر کرده و حضور دارند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به در پیش بودن سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: این امام به کریم اهل‌بیت معروف بود و پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند اگر بخواهیم عقل و عاقل را تجسم کنیم همه آن در چهره مبارک حسن مجتبی (ع) تجلی می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار