بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران جمهوری اسلامی ایران به‌مناسبت روز جمهوری اسلامی؛

دوازدهم فروردین بزرگترین عید ملی و مذهبی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۸۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸ - 01April 2023

دوازدهم فروردین بزرگترین عید ملی و مذهبی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: دوازدهم فروردین روز آغاز استقرار حکومت الله و رسمیت یافتن حکومت مستضعفین بر مستکبرین در ایران اسلامی و تحقق وعده حق تعالی به عنوان بزرگترین عید ملی و مذهبی و درخشان‌ترین ایام انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

دوازدهم فروردین سالروز تولد اولین نظام مردم سالاری دینی، یک مقطع تاریخی بی‌نظیر در تاریخ کشور ایران است و ملت انقلابی ایران در این روز الهی و مبارک رشد سیاسی و اجتماعی خود را به شرق و غرب ثابت و اعلام کردند روز جمهوری اسلامی، روز وحدت و اتحاد ملی مردم غیور و قدرشناس ایران حول محور انقلاب اسلامی و نظام منبعث از آن است.

این روز با عظمت و باشکوه به فرموده امام راحل «روز امامت امت و روز فتح و ظفر ملت بزرگ ایران است» و در بیانات رهبر معظم انقلاب به «نقطۀ مکمل و متمم انقلاب و بیست و دو بهمن» تعبیر شده است و باید در گرامی‌داشت آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن بزرگداشت یوم الله دوازدهم فروردین، تقارن آن را با سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) گرامی داشته و اعلام می‌دارد، امروز انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه ملت قهرمان، مبارز و همیشه در صحنه ایران اسلامی مقتدرانه در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستاده و مقاومت را به زیباترین معنی به تصویر کشیده است؛ آنجا که فرزندان غیور این ملت، با افتخار در جبهه‌های مختلف دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام سینه سپر می‌کنند و شهادت را در آغوش می‌کشند بهترین صحنه‌ها رقم می‌خورد تا پیروزی حق بر باطل همچنان در کتاب ماندگار انقلاب ساری و جاری باشد.

امروز دنیای غرب و استکبار جهانی بدانند درخت تناور انقلاب اسلامی که ریشه در خون هزاران شهید دارد با لطف خدا و عنایت امام زمان (عج) محکم، استوار و مقاوم ایستاده و فتنه‌ها و آشوب‌ها در آن رسوخ نخواهد داشت و پرچم «الله» در گوشه گوشه این خاک مقدس در اهتزاز خواهد بود تا به دست صاحب اصلی حضرت مهدی موعود (عج) برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار