مدیر روابط‌ عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان:

جذب خادم افتخاری در موزه دفاع مقدس اصفهان آغاز شد

«ایزددوست» گفت: خادمان و داوطلبان باید با مراجعه به دفتر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان و تکمیل کردن فرم درخواست عضویت آمادگی خود را اعلام کنند.
کد خبر: ۵۸۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴ - 02April 2023

جذب خادم افتخاری در موزه دفاع مقدس اصفهان آغاز شد«جواد ایزددوست» مدیر روابط‌ عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اصفهان خادم افتخاری می‌پذیرد.

وی افزود: خادمان افتخاری باید با مراجعه به دفتر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان و تکمیل کردن فرم درخواست عضویت آمادگی خود را اعلام کنند.

ایزددوست تصریح کرد: خادمان این مرکز پس از تکمیل پرونده خادمین و طی کردن مراحل عضویت از جمله تاییدیه حفاظت، اگر عضویتشان قطعی شود از مزایای خادمین برخودار می‌شوند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان تاکید کرد: اگر خادمین بسیجی باشند خدمتشان در این مرکز به عنوان کارکرد بسیج محاسبه می‌شود و همانند خدمت در بسیج خواهد بود به طوری که کارکرد آنان به طور رسمی و مکتوب به نواحی بسیج ارسال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای خادمین مستعد و البته علاقه‌مند دوره‌های آموزشی مختلف مثل انیمیشن سازی و... ویژه آنان برگزار می‌شود.

ایزددوست بیان داشت: افرادی که خادم باشن در اولویت جذب برای سربازی هستند و مهم‌تر از آن نکته دیگری است که این افراد در گعده‌های یادگاران هشت سال دفاع مقدس قرار می‌گیرند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به موزه دفاع مقدس اصفهان واقع در خیابان علامه امینی، ضلع غربی باغ غدیر، مراجعه و یا با شماره 09303370391 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار