مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس آذربایجان غربی تاکید کرد؛

لزوم تبیین ارزش‌های انقلاب توسط خانواده های شهدا

حجت الاسلام «محمدی» با تاکید بر تبیین ارزش‌های انقلاب توسط خانواده‌های شهدا گفت: کسی که پای این انقلاب شهید داده و جهاد با نفس و اولاد را به نمایش گذاشته یقینا تاثیر نَفَس دارد.
کد خبر: ۵۸۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۵ - 08April 2023

لزوم تبیین ارزشهای انقلاب توسط خانواده های شهدا

حجت‌الاسلام و المسلمین «سعید محمدی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم متدین و انقلابی، ماه رمضان را ماه خودسازی و بندگی خداوند متعال عنوان کرد و اظهار داشت: در باب اهمیت این ماه پرفضیلت می توان به روایتی از امام باقر (ع) اشاره کرد که به جابر می‌فرمود کسی که در این ماه روز را روزه بگیرد و بخشی از شب را به عبادت سپری کند همانند روزی می‌شود که مادرش او را زاییده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به مقام والای خانواده های معظم شهیدان گفت: خانواده‌های شهدا خانواده های نورانی با اعتقاد راسخ نسبت به انقلاب، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب هستند و گفته ها و موضع گیریهای آنها در جامعه برای کسانی که بعد از انقلاب و دفاع مقدس متولد شده اند، یقینا نافذ است.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: اهمیت تبیین ارزش‌های انقلاب از طرف خانواده های شهدا روشن است چون کسی که پای این انقلاب شهید داده و جهاد با نفس و اولاد را به نمایش گذاشته یقینا تاثیر نَفَس دارد.

وی در خصوص رسالت و تکلیف مردم در پشتیبانی از نظام و آرمان‌های شهیدان نیز اینطور تصریح کرد: مردم در پیشرفت کشور و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران، هم نقش دارند و هم تکلیف و رویدادها و اتفاقات بعد از انقلاب حاکی از آن است که انتخاب صحیح مردم در پیشرفت کشور بسیار مهم است و حضور مردم در صحنه های مختلف در دفاع از نظام و امام امت شگفتی آفرین است و همچون عصای موسی، فرعونیان زمان را رسوای عالم می کند.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت لبیک گویی مسئولین به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت رفع مشکلات و تنگناهای مردم نیز خاطرنشان کرد: امروز اساسی ترین مشکل مردم اقتصاد و معیشت است و این مساله ایست که رهبر معظم انقلاب بارها به مسئولان گوشزد فرموده‌اند.

وی متذکر شد: مسئولان موظفند مشکلات اقتصادی را حل کنند چرا که آنها تعهد خدمت داده‌اند. لذا مسئولان خادم این ملت هستند ملتی که تا به امروز حضور و پشتیبانی خود را در هیچ عرصه‌ای دریغ نکرده‌اند. البته به شرطی مسئولان می توانند این تکلیف را به نحو احسن انجام دهند که مردمی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها