رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح عنوان کرد؛

اجرای برنامه‌های قرآنی و بصیرت‌افزایی در ستاد کل نیروهای مسلح

حجت‌الاسلام «گواهی» با اشاره به اجرای برنامه‌های قرآنی و بصیرت‌افزایی در ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: امسال طرح جدیدی را برای حفظ غیرحضوری و مجازی قرآن دنبال می‌کنیم.
کد خبر: ۵۸۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ - 03April 2023

حجت‌الاسلام گواهیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالعلی گواهی» رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (دوشنبه) در جمع کارکنان این ستاد اظهار داشت: امیدواریم که امسال بتوانیم در زمینه‌های مختلف به‌ویژه در زمینه تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تحول در حوزه‌های مختلف، اقدامات مطلوبی را انجام دهیم.

حجت‌الاسلام گواهی در ادامه با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت: چون در بهار قرآن قرار داریم، انس با قرآن، نیازمند توفیقات مضاعفی است. برخی‌ها می‌خواهند که چنین توفیقی داشته باشند، ولی نمی‌توانند؛ لذا رابطه میان ما و قرآن باید وجود خارجی داشته باشد؛ زیرا پیامبر اسلام (ص) از مهجوریت قرآن در میان امت خود شکایت می‌کنند.

وی افزود: به دلیل توجه و موافقت رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، دوره‌های تربیت و تعالی کارکنان را سال گذشته در مشهد آغاز و طی آن، هزار خانواده که چهار هزار نفر می‌شدند را به مشهد مقدس برای شرکت در این دوره‌ها اعزام کردیم.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح اضافه کرد: شنبه‌های قرآنی نیز همچنان در ستاد کل برقرار است و امسال طرح جدیدی را برای حفظ غیرحضوری و مجازی قرآن دنبال می‌کنیم؛ از سوی دیگر برنامه‌های بصیرت‌دهی خانواده‌ها را هم در کنار سایر برنامه‌ها طی سال گذشته داشتیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار