مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه:

جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن شهیدان حیدری و مهقانی بی‌پاسخ نمی‌ماند

حجت‌الاسلام «تویسرکانی» با اشاره به شهادت رسیدن دو تن از پاسداران مدافع حرم به دست صهیونیست‌ها، گفت: این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند.
کد خبر: ۵۸۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ - 03April 2023

حجت‌الاسلام تویسرکانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمدرضا تویسرکانی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه انس با قرآن کریم این نیرو ضمن تبریک سال نو و تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت، به شهادت شهیدان حیدری و مهقانی اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سال خود را با شهادت آغاز کرد که ان‌شاءالله این یک پیام نویدبخش برای پیروزی‌های بزرگ در سال ۱۴۰۲ خواهد بود و البته این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی افزود: دشمنی صهیونیست‌ها با انقلاب اسلامی تمام‌شدنی نخواهد بود و تا ظهور منجی عالم، حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه بر خواندن دعای افتتاح در ماه مبارک رمضان تأکید و عنوان کرد: دعای افتتاح تعلیم امام زمان (عج) به «محمد بن عثمان» از نواب اربعه است که هیچ دعایی جامعیت آن را نداشته و شامل چهار بخش است؛ بخش اول به حمد و ثنای پروردگار، بخش دوم توبه و استغفار، بخش سوم صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و بخش آخر به مبحث ظهور، مهدویت و تمدن اسلامی می‌پردازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در ادامه با اشاره به رشادت‌های شهدای این نیرو خاطرنشان کرد: نیروی هوافضا با وجود حرکت شهدایی همچون شهید طهرانی‌مقدم و شهید کاظمی و پایمردی نیرو‌های ولایت‌مدار و فرماندهی سردار حاجی‌زاده تبدیل به یکی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار برای انقلاب اسلامی در دنیای کنونی شده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها