امام جمعه بهار:

شعار سال را برای تزیین امور خود قرار ندهیم

حجت‌الاسلام «مصباح» گفت: همه مسئولین باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند و شعار سال را برای تزیین امور خود قرار ندهیم.
کد خبر: ۵۸۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱ - 03April 2023

شعار سال را برای تزیین امور خود قرار ندهیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «رضا مصباح» امام جمعه شهرستان بهار امروز (دوشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: همه مسئولین باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند و شعار سال را برای تزیین امور خود قرار ندهیم و اینگونه نباشد که طلیعه صحبت خود را شعار سال قرار داده اما حقیقت تهی از آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، باشد.

وی به اهمیت تحقق شعار سال اشاره کرد و افزدر: مهار تورم و رشد تولید به صورت جزء عنوان شده و این موضوع، دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

امام جمعه بهار به بیان روایتی از پیامبر اکرم (ص) پرداخت و گفت: مسئولین باید نسبت به انقلاب و پست اشغال شده و کارهای انجام شده یا نشده، منصف باشند و به صورت خالصانه و بدون بزرگنمایی کار کنند و امانت امام و شهدا را حفظ کنند زیرا جلوه دادن «کار نشده» را به عنوان «کار انجام شده» بسیار خطرناک است.

وی خاطرنشان کرد: پست برای تاخت و تاز نیست و اگر ما در مسئولیتی، توانستیم کاری انجام دهیم پیروز شدیم و اگر خدای نکرده بخواهیم از کاری، ذره‌ای کم کنیم در برابر خداوند قابل قبول نیست.

حجت‌الاسلام مصباح انقلاب اسلامی را انقلاب زجر کشیده‌ها دانست و متذکر شد: انقلاب ما با دیگر انقلاب‌های دنیا متفاوت است و خادمان مردم باید نسبت به مال و عمر مردم، خدمت رسانی و عمل به وظایف و تکالیف خود حساس باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار