دبیرکل جمعیت هلال احمر عنوان کرد؛

ارائه خدمات امدادی به بیش از ۵ میلیون مسافر نوروزی

» سلیمانی» گفت: بیش از پنج میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از خدمات هزار و ۹۷۵ پایگاه و پست نوروزی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۵۸۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ - 03April 2023

ارائه خدمات امدادی به ۵.۸ میلیون مسافر نوروزی در کشوربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «یعقوب سلیمانی» دبیرکل جمعیت هلال احمر شامگاه دوشنبه در اختتامیه بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستان به مسافران نوروزی با اظهار این که انقلاب اسلامی روندی روبه رشد و جلو دارد، افزود: امروز راه شهیدان گرانقدر ادامه دارد درحالی که دشمن تلاش کرده است انقلاب اسلامی را ساقط کند، اما موفق نمی‌شود.

وی با بیان این که بیش از ۵۰ درصد از شهدای ایران اسلامی جوان و نوجوان هستند، افزود: دشمن تلاش زیادی کرد تا این مسیر و راه را توقف کند، اما راه شهیدان نظیر شهید بلباسی‌ها ادامه دارد.

این مسئول با عنوان این که داوطلب نوجوان با خدای خود میثاق می‌بندند، گفت: نوجوانی نظیر شهید علی لزگی با جان خود اقدام به نجات دیگر می‌کند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان این که از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از پنج میلیون و۸۰۰ هزار خددمات توسط داوطلبان به مردم و مسافر ارائه شده است، افزود: حدود ۶۹ هزار نفر در این راستا به مردم خدمت رسانی کردند.

سلیمانی شمار پایگاه‌ها را هزار و ۹۷۵ پایگاه و پست نوروزی اعلام کرد و گفت: بیش از ۴۰ درصد در حوزه خدمات امداد و نجات با رشد روبرو بویدم و امیدواریم بتوانیم با بصیرت و آگهی به وظایف جامعه عمل بپوشایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار