مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز:

فراجا از ستون‌های امنیت پایدار کشور است

سردار «اسلامی» در دیدار با فرمانده انتظامی استان البرز، فراجا را از ستون‌های امنیت پایدار کشور خواند.
کد خبر: ۵۸۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸ - 03April 2023

فراجا از ستون‌های امنیت پایدار کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردارسرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، صبح امروز در دیدار با سردار «حمید هداوند» فرمانده انتظامی استان البرز، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تقدیر از اهتمام شبانه روزی پرسنل و مدیران انتظامی استان البرز در ایام عید نوروز، اظهار داشت: در ایامی که مردم در تعطیلات به سر می‌بردند، دلیر مردان فراجا با اهتمامی شبانه روزی و با زبان روزه، امنیت کشور را تامین کردند که این مسأله قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اهتمام شبانه روزی فرماندهان و مدیران انتظامی و امنیتی استان البرز در تامین امنیت این استان، تصریح کرد: استان البرز که از استان‌های مهم کشور است و تاثیر متقابلی در تامین امنیت پایتخت دارد، خوشبختانه با هوشیاری و تلاش حداکثری پرسنل و مدیران فراجا در این استان، البرز از وضعیت امنیتی مطلوبی برخوردار است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه دشمنان از تمام ظرفیت خود جهت تلخ کردن کام مردم در ایام نوروز و ایجاد اغتشاش در کشور بهره بردند، تصریح کرد: هوشیاری و اهتمام نیرو‌های انتظامی استان البرز از چند هفته پایانی سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی باعث خنثی شدن فتنه بیگانگان شد.

وی با اشاره به نقش برجسته شهدای امنیت در تامین امنیت استان البرز، افزود: استان البرز، یکی از استان‌های شاخص شهدای امنیت در کشور است و امروز شهدای امنیت استان البرز، چون شهید عجمیان در سطح کشور شناخته شده هستند.

سردار اسلامی با اشاره به اهتمام سردار هداوند در مدیریت انتظامی استان البرز، عنوان کرد: سردار هداوند در مدت اندکی که در استان البرز حضور داشته، منشأ خدمات بزرگی بوده و با پیروی از آرمان شهدا، پاسدار حریم ولایت، امنیت کشور و امنیت استان البرز بوده است.

در این دیدار سردار اسلامی با اهدای لوح تقدیری از خدمات سردار هداوند فرمانده انتظامی استان البرز و سرهنگ نادر بیگی جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز تقدیر به عمل آورد و پیروی از سیره شهدا و پایبندی به اصل مترقی ولایت فقیه را راه عزت و سربلندی کشور دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها