مادر سردار شهید «غلامحسین رحمانی» آسمانی شد

مادر بزرگوار سردارشهید «غلامحسین رحمانی» پس از تحمل سال‌ها رنج فراق فرزندش، دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۵۸۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴ - 04April 2023

مادر سردار شهید «غلامحسین رحمانی» آسمانی شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «زهرا رشیدی» مادر بزرگوار سردارشهید «غلامحسین رحمانی» پس از تحمل سال‌ها رنج فراق فرزندش، دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این مادر شهید امروز سه شنبه پانزدهم فروردین ماه، ساعت 11 از مقابل مسجد محمدیه شهر علی آباد تشییع و در مزار امامزاده هارون (ع) الازمن به خاک سپرده می‌شود.

همچنین مراسم سومین روز درگذشت مادر شهید رحمانی از ساعت 18 تا 16 روز سه شنبه پانزدهم فروردین، در مسجد محمدیه شهرستان علی آباد کتول برگزار خواهد شد.

در پی درگذشت این مادر شهید بزرگوار، سرهنگ پاسدار «محمدرضا کاظمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان، این ضایعه‌ غم‌بار را تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزند شهیدش و برای بازماندگانش صبر و اجر مسئلت کرد.

سردار شهید «غلامحسین رحمانی» 10 شهریور 1338 در شهر بجنورد به دنیا آمد، و در نهم بهمن 1365 بر اثر اصابت ترکش به کل بدن در منطقه شلمچه به شهادت رسید، پیکرش در گلزار شهدای امامزاده هارون(ع) الازمن به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار