مسئول مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

اعزام ۲۵۰ روحانی به روستاهای خوزستان در ماه رمضان

حجت الاسلام رئیس‌زاده گفت: روحانیون مستقر در روستاهای خوزستان همزمان با برنامه‌های تبلیغی و برپایی جلسه‌های مختلف تفسیر قرآن به امر جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، توجه ویژه دارند.
کد خبر: ۵۸۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸ - 08April 2023

اعزام ۲۵۰ روحانی به روستاهای خوزستان در ماه رمضانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «علی رئیس‌زاده» مسئول مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای به استقرار ۲۵۰ روحانی در ماه رمضان سال جاری به منظور انجام برنامه‌های دینی و مذهبی در روستاهای مختلف خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: روحانیون علاوه بر تبلیغ احکام دین و آشنایی اهالی روستاها با احکام نورانی اسلام و قرآن، مراسم مختلف از جمله سخنرانی، جز خوانی قرآن و برپایی احیای نوزدهم تا بیست و سوم این ماه را برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به توجه ویژه مبلغان دین به روزه اولی‌ها، گفت: این افراد علاوه بر برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی با شرکت در فعالیت‌های جهادی و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در ماه رمضان که با کمک افراد نیکوکار تأمین می‌شود، مشارکت می‌کنند.

حجت الاسلام رئیس‌زاده افزود: روحانیون مستقر در روستاهای خوزستان همزمان با برنامه‌های تبلیغی و برپایی جلسه‌های مختلف تفسیر قرآن به امر جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، توجه ویژه دارند.

مسئول مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان یادآور شد: این روحانیون به برپایی محافل انس با قرآن و جز خوانی در ماه بهار قرآن، اهتمام ویژه دارند و از جمله برنامه‌های امسال ماه رمضان، علاوه بر مساجد، قرائت آن در محافل خانگی روستایی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها