مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

مردم همیشه پشتیبان نظام بوده‌اند

«صادقی» با اشاره به اینکه مردم همیشه پشتیبان نظام بوده‌اند، گفت: هر کجا از ظرفیت مردم استفاده کردیم، همان‌جا برد با مردم و مسئولان ما بوده و هر کجا از مردم فاصله گرفتیم، قطعا موفق نبوده‌ایم؛ همانند 8 سال جنگ تحمیلی که توسط مردم اداره شد.
کد خبر: ۵۸۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱ - 04April 2023

مردم همیشه پشتیبان نظام بوده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «رحمت‌الله صادقی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان صبح امروز (سه شنبه) در آیین تجدید عهد کارکنان سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با شهدا در سال جدید اظهار داشت: سال جدید را در جوار مزار مطهر شهدا آغاز کردیم و امید است این مسیر تا پایان کار، مسیر و راه ما باشد و انحرافی در این مسیر مشاهده نکنیم.

وی افزود: بر اساس سفارش علما انسان باید در ماه مبارک رمضان کیفیت‌جو باشد و نباید با کمیت کاری داشته باشد؛ مثلا در هنگام قرائت قرآن، در آیات آن تدبر کند و گاهی در سوره‌ها عمیق شود.

صادقی اظهار کرد: از دیگر سفارشات علما تفکر است؛ دقایقی از ساعات ماه مبارک رمضان را با خود و خدای خود خلوت کنید و تفکر کنید که از ماه رمضان سال گذشته تا ماه رمضان امسال تا کنون چه اعمالی خوب و بدی انجام داده‌اید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه یکی از مهمترین حالات بندگی انسان‌ها سجده کردن است، عنوان کرد: علما این عبادت ویژه را در ماه مبارک رمضان بسیار سفارش کرده‌اند. علاوه بر این انسان باید در ماه مبارک رمضان خوش‌رو و مهربان باشد؛ اخلاق فرد روزه‌دار باید از روزی که روزه نیست بهتر باشد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان باید برای خود هدف‌گذاری کنیم و هدف اصلی شب‌های قدر باشد. مقام معظم رهبری می‌فرمایند خدای متعال ماه رجب را برای درک ماه شعبان و ماه شعبان را برای درک ماه رمضان و ماه رمضان را برای درک شب‌های قدر قرار داده است.

صادقی تصریح کرد: هدف همه ما از روزه‌داری و دعاهای مرسوم در ماه مبارک رمضان، باید شب‌های قدر باشد و در شب قدر باید ما مقدرات خودمان را از خدای متعال دریافت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه ماه رمضان ماه ربیع‌القرآن است، گفت: در این ماه هر روز یک آیه را انتخاب کنید و روی این آیه تدبر کنید و آن آیه را مدام تکرار کنید؛ با تکرار و دیدن ترجمه و تفسیر آن آیه، بهار قرآن را درک می‌کنید.

وی با اشاره به شعار سال و سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم که به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم. در تحقق شعار سال نیز باید به صورت عملی اقدام کنیم و همه اعمال از مسئولین و مردم باید در تحقق مو به موی فرمایشات ایشان را صورت جهادی و انقلابی وارد عمل شوند.

صادقی با اشاره به اینکه مردم همیشه پشتیبان نظام بوده‌اند، افزود: هر کجا از ظرفیت مردم استفاده کردیم، همان‌جا برد با مردم و مسئولان ما بوده و هر کجا از مردم فاصله گرفتیم، قطعا موفق نبوده‌ایم؛ همانند 8 سال جنگ تحمیلی که توسط مردم اداره شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: پیشرفت‌هایی که تاکنون جوانان ما در عرصه‌های مختلف داشته‌اند را باید برای مردم تبیین کنیم چرا که همین‌ها باعث امیدآفرینی در بین مردم می‌شود. تقویت نقاط قوت و بر طرف کردن نقاط ضعف از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

وی در پایان با اشاره به برخی ناهنجاری ها گفت: اگر فردی امروز از روی جهل و نادانی روسری از سر خود برمی‌دارد و کشف حجاب می‌کند، فریب دشمن را خورده و برخلاف فطرتی که خداوند در وجود او قرار داده است عمل می‌کند و خود او اولین کسی است که از این ناهنجاری اجتماعی آسیب می بیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها