معاون استانداری مرکزی:

زائرین اربعین حسینی پیام جهانی ظهور را به دنیا مخابره می‌کنند

نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: زائرین اربعین حسینی پیام جهانی ظهور را به دنیا مخابره می‌کنند
کد خبر: ۵۸۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹ - 04April 2023
زائرین اربعین حسینی پیام جهانی ظهور را به دنیا مخابره می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «بهنام نظری»معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی امروز سه شنبه در نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی اظهار داشت: بهترین و پرافتخارترین مدالی که بر گردن مدیران نظام جمهوری اسلامی آویخته شده خادمی و نوکری سیدالشهدا (ع) و خدمت به زائران آن حضرت و خصوصاً زائرین اربعین حسینی است و لذا باید همه توان در این راستا پای کار بیاید.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: انتظار از دستگاه‌های اداری و اجرایی استان در حوزه اربعین حسینی کار جمعی و تشکیلاتی است و همه کمیته‌ها از امروز برای اربعین حسینی برنامه ریزی دقیق داشته باشند.
 
وی ادامه داد: همه نقاط ضعف سال‌های گذشته با جدیت شناسایی و در راستای رفع آنها تلاش همه جانبه صورت پذیرد و از وعده‌های نشدنی و غیر قابل اجرایی به شدت پرهیز شود.
 
نظری اضافه کرد: تقویت موکب ها و جانمایی صحیح آنها در استان مورد توجه مسئولین و موکب داران باشد و ایجاد انگیزه برای خادمین در موکب ها مورد توجه قرار گیرد.
 
وی با بیان اینکه اربعین حسینی یک همایش ملی، اعتقادی، سیاسی و فرهنگی و تمرینی برای برپایی ظهور حضرت مهدی (عج) است، گفت: امروز که فرصت خدمت و مسئولیت در اختیار ما است باید همه توان را برای باشکوه شدن پیاده روی اربعین پای کار بیاوریم.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تاکید کرد: اربعین حسینی یک رزمایش تربیتی و یک همایش جهانی برای شیعیان و امت اسلام است و دشمنان از این حرکت جهانی به شدت هراس دارند و لذا همه توان را برای عدم برگزاری آن پای کار می‌آورند و لذا از این جهت مشارکت در برگزاری باشکوه پیاده روی اهمیت بسیاری دارد.
 
وی با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین حسینی یک حرکت صد درصد مردمی است، افزود: دستگاه‌ها وظیفه تسهیل گری برای حضور باشکوه مردم را دارند و نباید گذاشت هیچ زائری در حریم پیاده روی اربعین مشکلی داشته باشد و لذا تمام توان و امکانات برای خدمت به زائرین پای کار بیاید.
 
نظری بیان کرد: زائرین اربعین حسینی پیام جهانی ظهور را به دنیا مخابره می‌کنند و در سال گذشته به وضوح مشاهده شد علیرغم توطئه‌های دشمنان برای نا امن نشان دادن مسیر اربعین حسینی ولی مردم با استقبال باشکوه خود حماسه‌ای ماندگار و تاریخی رقم زدند.
 
وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین موضوعات در پیاده روی اربعین حسینی مسئله بهداشت و درمان است و باید دستگاه‌های متولی تمام قد همچون گذشته در این راستا نقش آفرینی کنند.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار