امام جمعه شهرستان قروه:

وجب به وجب کردستان آغشته به خون شهداست

حجت‌الاسلام «رستمی» گفت: کردستان همان سرزمینی است که وجب به وجب آن آغشته به خون شهداست و امروز راه همان راه است و فرزندان این سرزمین همچنان در راه دین پایدار و ثابت قدم هستند.
کد خبر: ۵۸۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ - 05April 2023

وجب به وجب کردستان آغشته به خون شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عابدین رستمی» امام جمعه شهرستان قروه امروز در آیین وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم «میلاد حیدری» که با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار کردستان در مسجد جامع قروه برگزار شد، اظهار داشت: افتخار مردم قروه این است که در همین دهه ۹۰ بیش از ۴۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ۲ شهید عزیز این شهرستان از شهدای مدافع حرم هستند.

وی با بیان اینکه تبریک و تهنیت عرض می کنیم به خانواده شهید که امروز مفتخر به داشتن چنین شهیدی هستند، گفت: شهید به وجه‌الله نگاه می‌کند و آن مقام عالی را می‌بیند و این افتخار شهدا است

حجت‌الاسلام رستمی با اشاره به اینکه کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و ایثار و فداکاری است، افزود: کردستان همان سرزمینی است که وجب به وجب آن آغشته به خون شهدا است و قبل از اینکه سپاه پاسداران در این استان تشکیل شود این پیشمرگان مسلمان کرد بودند که در برابر ضد انقلاب ایستادند و امروز راه همان راه است و فرزندان این سرزمین همچنان در راه دین پایدار و ثابت قدم هستند.

‌«میلاد حیدری» از مستشاران نظامی ایران در سوریه، دومین شهید مدافع حرمی است که شهرستان قروه در راه دفاع از تمامیت ارضی کشورمان و مقابله با تروریست‌ها تقدیم می‌کند.

پاسدار رشید اسلام «حیدری» سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید حیدری اصالتاً اهل روستای وینسار شهرستان قروه است که در شهرستان قرچک سکونت داشت.

این شهید والامقام در هنگام شهادت ۳۲ سال داشت و از وی ۲ فرزند ۶ و ۳ ساله به یادگار باقی مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار