در واکنش به یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی صورت گرفت؛

حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیستی مجاور نوار غزه

منابع خبری از حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه و فعال شدن آژیز خطر خبر دادند.
کد خبر: ۵۸۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ - 05April 2023

حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیستی مجاور نوار غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مرکز اطلاع رسانی فلسطین بامداد چهارشنبه گزارش داد منابع رسانه‌ای از به صدا در آمدن آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه (جنوب فلسطین اشغالی) به دنبال شلیک یک فروند راکت خبر دادند.

در همین ارتباط، پایگاه خبری «شهاب» فلسطین، صدای شلیک راکت در شهرک نشین‌های اطراف غزه بویژه منطقه «سدیروت» در جنوب این باریکه به گوش رسیده است.

این حملات راکتی به دنبال یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و بیرون راندن معتکفان فلسطینی و ضرب و جرح آنان صورت می‌گیرد.

در آستانه عید پاک یهودیان نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی یورش برده و جوانان معتکف فلسطینی را بازداشت و با ضرب و جرح بیرون کردند.

گروه مقاومت عرین الاسود (بیشه شیران) در بیانیه‌ای رژیم صهیونیستی را تهدید کرد و خطاب به اشغالگران گفت: این‌ها هرگونه حماقتی که در مسجد الاقصی انجام دهند، بهای سنگینی برای شما به همراه خواهد داشت که اصلاً فکر آن را هم نمی‌کنید.

نظامیان صهیونیست بامداد امروز به معتکفان داخل مصلی القبلی در مسجد الاقصی حمله کرده و تلاش کرد تا معتکفان را از مسجد بیرون کنند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به تجاوزات مستمر اشغالگران در کرانه باختری و قدس اشغالی و تشدید تنش‌های رژیم صهیونیستی در غزه، هر از چند گاهی، موشک‌هایی به سمت شهرک‌های اطراف غزه و شهر‌های ساحلی رژیم صهیونیستی شلیک می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار